Jan 29, 2011 with 0 Comment(s)
akhirnya, dah habis larian merentas desa kat skulah aku tuh. gila bapak penat lah, separuh mati di buadnya. 5 kilometer, aku mencatat rekod setengah jam ++ haha. smart tak ? XD aku dengar nasihat nabil, jangan pecut selagi tak nampak garisan penamat, jangan berhenti atau berjalan sebelum sampai ker garisan penamat, trus berjongging kekal kan hadlaju larian. waaaa dia dapat no. 2 kowt. ==" power2 betol kaki korg nih, haih, letih aku. betis kejang, keras, dan berbagai lagi. kaki bau cekam, what the fish ? ==" apa apa pun, semua itu berbaloi, aku dapat lah medal. top 5 bebeh. haha penat serius, ini 1st time masa aku merentas desa tuh aku ckp dlm hati, sampai nyawa nyawa ikan baru berhenti. HAHAHA alhamdulillah takde lah sampai nyawa2 ikan :P tapi dying jugak lah..

masa dok rehat2 lepas lari tuh, duduk2 arr lepak2. amek nafas balik. aku memang keras betis masa tuh, bergetar kaki aku, lawak pulak tgk. haha time dok urut2 betis tuh, una tanya, "apahal kaki kau takde bulu?" HAHAHA ! memang kaki aku bukan jenis yang berhuntan hujan tropika, nak buad lagu mana ? aku bukan cukor pown. adoiyai. kau suka sangat ker kaki lagi yang berbulu bagai pohon yang menjalar betis ? ==" kaki aku putih, suci. hahaha bukan tak matang ok, tapi itu lah aku. that is me. hahaha. JANGAN NAK JELES DGN KAKI AKU :P

ok, td bergambar bergambar lah.. masa pengumuman rumah mana yang jadi juara untuk keseluruhan acara merentas desa SAHAJA, umah aku iaitu rumah HIJAU (bulan) dapat tempat ke-3 sob sob. alah relex dude, bnyk lagi masa yg kita ada untuk berlatih dan dapat kan mata untuk sukan tara nanti. jangan risau lahh.. trust your heart, and you will did it ! itu yg aku buad masa dalam larian td, aku nak jugak dpt top 10, tapi tgk2 dapat top 5. siapa sangka ? hah, so usaha tangga kejayaan. tangga bukan tempat nak meludah, tangga tempat nak menaiki sesuatu, so guna kan dengan cara yang betol, jangan dok buad otak macam BINATANG, berak merata tak kira tempat. =="

aku rasa, itu sajalah untuk hari nih, letih letih.. babai~ salamualaikum.