Jan 28, 2011 with 0 Comment(s)
esok ! yah besok adalah hari MERENTAS DESA KALI KE-8 untuk skulah aku. jarak ? di bahagikan kepada 3 kelas. kelas 1 ialah form 4 n 5. kelas 2 ialah form 3, dan kelas 3 ialah form 1 n 2. eh betol kan ? aku rasa macam betol. HAHAHA sorry kalau tersalah information, so mesti esok bapak aku mr. lee yang akan amek alih kerja2 rentas desa nih. esok aku pegi ngan dia lah ker skulah. kata nya mau gerak pukul 6.45 esok =_=" huh ? apa yang nak di buad pagi2 buta tuhh ? okay, biar kan dia. itu kerja dia. hahaha

dan dan ada poster. HAHAHAHA !!!


okay, tomorrow i will dying ==" harap2 tak jadi sebab musabab yg membuad kan aku cedera org apa2 lah. jauh kan lah bala daripada terjadi. bak kata golongan intelek, jgn kata tak boleh, sebelum mencuba. ya ! i will try. taun lepas dpt no. berbelas belas untuk lelaki kelas 1. so taun nih, tak tahu lah. kowt2 dapat top 10 ? mana tahu. haha amin !! hopefully. doa kan lah aku supaya tak pancit sebelum sampai 2 km. HAHA gerenti esok lepas lari ramai yang buad drama pengsan. ohh pitam HAHA ingat nak jadi penjaga khemah kecemasan, HAHA boleh sambut sesiapa yang pengsan, ngeh~ ok miang buluh dan tebu.

pape pown, good luck to all of you. lets make the last memory in thats school.