Jan 30, 2011 with 0 Comment(s)
pagi yang sejuk di temani oleh cuaca yang macam nak tak nak jer cerah aku nak menulis entah tak tahu apa isi. haih, sape tahu macam mana nak buad lagu tuh autoplay ? ==" aku dah try ubah code dia, tapi tak mau lah. grr TAK MAU! NGERTI ENGGAK ?! haih sabar jer lah. kaki pown tgh kaw kaw sakit nih. jalan tah hape dah. sakit2 pown smlm gerak pi tesco jugak saja lahh ikot sebab dah lama tak menjejakkan kaki dekat pasaraya yang penuh dan sesak dengan manusia tatkala sesuatu perayaan akan menjelma. so skrg tahun baru nak dtg kan ? smlm penuh ler dgn amoy2, auntie2 uncle2 dan sebagainya. habis mata aku berat dengan dosa smlm adoih. paham paham jer lah kan ? pakai short short bak kata mi aku, alang2 baik tak payah pakai, lagi senang. haha agak agak lah tak pakai langsung, free free jer aku dapat rezeki dpn mata ==" ceyt~ haha gatai noh kau. tak da lah. smlm masa tgh jalan2 tuh abah tgk aku, pastu dia tanya sakit kat mana, aku ckp lah betis, keras rasanya. pastu dia senyum dan berkata "biasalah tu" =______________= he said BIASA ? grr alah tak kesah pown, sakit2 pown still boleh jalan kan, bukan macam lumpuh.

ok, semalam sebelum tdo dah sapu minyak kat kaki. ok lah rasa lega seketika. tapi.. tapi bila bangun pagi tadi, macam tettt ! gila lah. tros kangkang tegak jer kaki aku berjalan. mi aku gelak. =.=" org sakit dia gelak. adoihh. takpa takpa aku anak jantan, HAHA. jantan lah sgt. esok tak tahu lah boleh ker idak aku pegi skolah. esok haikal dan anak2 buah dia ada latihan kawad kaki KRS. aku bukan KRS tapi KRS dan BOMBA berhubungan baik dowh :P so esok kau dtg nak terang kat dia formasi yang aku ingat. formasi ? yaa formasi kawad bukan farmasi. itu kalau org org macam aku boleh lah pegi sana mintak ubat nak kasi gemok. haha ada ker pown jual ? dah. apa sembang pasal gemok pulak nih ? =..=

haih. ingat nak pegi berhibernasi dalam selimut lah.

BERHIBERNASI