Jan 11, 2011 with 0 Comment(s)
malam yg sejuk.. baru je lepas hujan.. jari2 tgn dan jari2 kaki agak trasa kekebasan akibat kesejukan yg berada disekeliling aku buad masa skrg. time time nih lah sedap untuk tidur.. kalau tidak dah lama tido. tapi disebabkan ada halangan, iaitu HOMEWORK yang buad kan aku tak leh tido dan kene bukak mata =.=" tak boleh ker tgk aku tenang, mau relex kejap ? haih haih.. takpa lahh.. lagi 3 hari mau masuk hari sabtu. boleh tdo.

ok, balik kepada cerita kita untuk hari nih. yaa nothing happened. balik skulah td ada perjumpaan permainan.. bla bla.. aku amek indoor game. atau dikenali sebagai permainan dalaman a.k.a main dalam. masa balik tuh masuk kelas jap bincang pasal lagu2 yg nak di sumbatkan dalam babak lakonan kita org pada hari jumaat nih. ye mai lah tgk. mai ramai2 tgk. tapi tolong bawak baldi sendiri, bila rasa nak muntah, senang. tak yah menyusahkan org lain nak cuci muntah korg tuh.. ok pastu balik, bla bla bla.. n then sampai umah bukak fb sat, tgk blog sat.. mndi2 bla bla bla.. pastu tetibe abah balik dgn moto. agak terkejut jugak. sudah sekian lama menunggu dan tiba lah masanya ! hehe modenas CT110 sampai dalam umah aku. muahaha. tgk lah walaupun bukan hak milik aku, tapi aku akan jd kan seperti hak milik aku =.=" alah mak aku nak bawak p mana je pown moto tuh ? baik aku bawak p skulah kalau ada latihan koko or ape2 pada sesi ptg.

pape pown, homework tak di sentuh lagi. harap harap sempat siap sebelum pukul 12. aku dah penat dah. adoih asyik tdo lewat ja. bgun pukul 6 plak tuh. penat tau T_T memang tak elok mengeluh tapi.. hakikat nye LETIH ! arrghh... babai -.-'