Jan 12, 2011 with 0 Comment(s)
hello. yaa.. salamualaikum. selamat datang dan membaca kembali di blog tuan tanah LUQMAN ZULKIFLI . ok, td baru balik skulah. huh, penat dan agak kelaparan. melantak mee dah td sat. and now, its time to update this blog. tadi kat skulah ada mesyuarat agong. haha agong tak dtg. XD ok2 gurau2 je. td ada meeting untuk unit beruniform. =.=" dan aku agak kemalu maluan trasa nak senyum menangis. haha aku kadet bomba. masa buad pemilihan tuhh aku ngan hanafi dok blakang. takde blakang sgt, boleh dgr lah cikgu kaliapan sembang. tapi tak jelas.. dah tuh sesi pemilihan pengerusi. mampuih =.=" aku jd pengerusi. sapa yg cadang ? aku pown tak tahu sapa cadang. tetibe dia kata luqman. pastu sapa ada pilihan lain ? semua tak angkat tgn. macam pilihan raya lah, menang tanpa bertanding. aku bukan apa doh, aku takut satu jer kang naib pengerusi dpt yg agak agak mampuih aku.. naseb baik naib pengerusi husna dapat. yeahh ! HAHA baru jer smlm kite org sembang dia kata dia nak calon kan aku jd pengerusi. bersedia je lah. haha aku plak ckp aku lantik dia jd naib pengerusi. aku tak lantik pown, tgk2 dia jdi betol. BAHAHAH ! padan muke kau. masin mulot aku kan kan ? XD takpe takpe, kite due. hahaha nnti KELUARKAN HALKUM ANDA ! wakaka siap lah kau nanti jd KK pompuan.

ok, hanafi jadi penolong bendahari. aku yg lantik :D S/U farah yang dapat. muahaha. penolong linda rasanya. pastu bendahari syidah. itu jer yg aku tahu. tak tahu betol ker tak. yg tak leh blah time last tuh. tak pasal2 kene ckp kat depan. agak agak dowhh.. tergagap aku. =.=" semua pakat gelak je, aku tak buad lawak pown, hanya senyum takut jer. sejuk habis jari tangan aku dowh. hampeh tol. =.=" rasa nak terberak habis keluar semua rasa. HAHA mampuih pegi. jnji dah lepas. nanti lepas nih aku kene handle lah.. itu jer keje aku.. dah trima kasih. babai :P