Jan 24, 2011 with 0 Comment(s)
emmhh.. penat tambah aku punya esophagus dekat tekak aku nih dah rasa gila gila dah. bak kata kawan aku, kalau lah halkum nih boleh bukak, dah lama aku garu HAHAHA. aku sebenarnya baru balik dari skulah nih. cadangannye hari nih ada latihan merentas desa , tapi hujan yg menyebabkan kami kami dari rumah HIJAU dan biru tak dpt meneruskan latihan tuh. so duduk lepak2 ja lah td. pastu dtg blakang una kasi GAHHHH !! haha tros kejor aku. haih, usik sikit jer tapi dia punya effect bagai nak bergegar dari hujung jari kaki, hingga hujung rambut haha. apa lah kau una. pastu aku dok lepak2 dalam bilik pengawas tuuu.. lepak sembang2 dengar budak2 dok blaja. haha sambil termenung tgk air hujan jatuh ke bumi. org bujang lah katakan.. (ehh ? takde kene mngene) okay, hujan td sejuk betoi nohh.. naik segala bulu bulu roma di lengan, mahu pown di betis naseb kat dada tada bulu HAHA iiieeee geli aku lelaki ada bulu kat dada = =" kalau ada aku cukur2 HAHAHA ehh boleh ker cukur bulu dada ? ker HARAM ? jap jap apahal tetibe sembang pasai bulu dada ni ?
dah dah stop it !!

aku tak boleh nak bercakap sikit lah. nanti mula lah dia merapu merepek kat sana kat sini. memang jenih aku tak boleh nak bukak cerita sikit. adoihh betol lah org tuh kata yang aku nih hari hari merepek. ==" kalau tak merepek karang borink. semalam aku merepek pasal cari bini. HAHAHA dan dan plak dia tanya dah ada calon bini ka ? aku ckp lah buad pa nak tau ? HAHA lama lah jugak aku bg alasan tak mau cakap. tetibe dia buad merajuk + marah . ==" mengada lahh. kau memang tahu kan aku jenis takut bila org aku buad org marah or mrajuk. grrr.. terpaksa lah aku bagi tahu dia yg calon bini aku ialah...DIA LAH HAHAHAHA ! dah tuhh kata aku merepek. dia yang nak tahu sgt pastu bila dah bgtau kata aku merepek plak haih. lain kali maleh dah aku bgtau. babai~