Jan 26, 2011 with 0 Comment(s)

haha baraiiii !! ingat nak letak kat blog nih nak jd kan header dia tapi.. tak boleh lah.. HAHA bukan tak boleh letak, boleh jer letak siap boleh buad lagi link dashboard tuh kemana yg tu kemana, tapi dia tak masuk lah dlm blog aku nih. macam 'gila' kalau aku letak. tak padan. tak smart. so aku jadikan hiasan untuk entry kali nih je lah. click lah kalau nak tengok besar2 punya.. sebenar nya aku buad dua.. yg pertama yang kat bawah nih ...


design yang sama. just tukar2 jer.. hehe adalah setengah jam ke sejam aku buad benda alah nih. dah lama tak guna photoshop. haih gugup kekok dah rasanya. smlm dok blaja adobe flash cs5 sebenarnya. fed up jer aku, semua aku buad tak jd. hareemm.. so daripada fed up begitu sahaja, baik aku buad photoshop yg aku tahu sikit2. tak tahu lah nak buad flash tuh. macam grrr. nanti kalau aku tahu aku buad letak kat blog nih. KALAU tahu, tapi kalau tak tahu sampai bila2 takde lah aku letak kan ? ok enough. lets talk about ULBS.

yaa td aku kene ULBS bahasa melayu. ULBS korg tahu kan ? Ujian Lisan tahu ? kalau menengah rendah PLBS kalau tak silap aku kan ? ahh takpa lah.. dua2 sama jer.. jnji kene bercakap dgn menggunakan bahasa melayu 100% BETOL tatabahasanya, serius, tak boleh main2, tak boleh menggunakan perkataan yg trreeettt.. dan sebagainya lahh.. hahaha cikgu hashimah amat peka semua benda tuh tau. so dgn tangan nya bagai genggam AIS KETOL dan perutnya rasa sakit nak terberak sebab takut..aku tahan dan buad jugak ULBS tuh. HAHAHA naseb ada bantuan seseorg. awww~ sayang kau lahh .. haha *gedik sat* ok, tengs bagi aku pinjam jawapan. kalau tak ternganga lah mulot aku nak menjawab haih. dan dan pulak keluar pasai masyarakat berbilang kaum .. majlis RUMAH TERBUKA 1MALAYSIA lahh lebih kurang.. nyeh~ aku tak brapa tahu 1MALAYSIA hape semua nih. tak penting pon. HAHAHA sorry, tak minat. hidup bersatu padu antara kaum sudah lah. tak payah nak satu satu. jnji jangan buad kecoh antara kaum. macam org arab dulu dulu.. semangat asobiahnya yang melampau lampau. huiyoo nak jaga bangsa lah katakan. alah nanti mati, Allah tak tanya pown korg dari bangsa mana.. takdenya Dia tanya "hah awak dari bangsa apa ?"
org jawab "saya MELAYU"
"okay, melayu, masuk syurga"

HAHA jgn nak mimpi lah.. BANGSA TIDAK MENUNJUKKAN AGAMA. bnyk org salah tanggapan dan fahaman. terapkan dalam otak, MELAYU TAK SEMESTINYA ISLAM. itu MELAYU KAYU. ini takk, " ehhh saya MELAYU, saya ISLAM" tapi tgk2 pakai skirt lahh, tudung mana campak weyh ? masuk dalam lobang jamban ? deyy machaa cukup lah kau mengaku yg kau MELAYU. tapi jgn ngaku ISLAM slagi tak ikot cara islam okay ? sorry kepada sesiapa yang terasa. huahuahua, tak sengaja terTAIP mengenai isu isu SENSITIF sebegini rupa. okay, 3bangsa 3agama 1negara :D rakyat MALAYSIA HAHAHAAHA !!

okay lah, dah lari daripada tajuk asal. then, see yaaa :D daa salamualaikum.
pesanan ikhlas dari : muhammad luqman zulkifli