Jan 22, 2011 with 0 Comment(s)
Old friends like a gold, New friends maybe a diamond. If u get a diamond, don't ever forget a gold because to hold a diamond u always need a base of gold
******************************************
kata2 pembuka untuk bercerita pada hari ini. haha sebenar nya takda kene mngene pon dgn apa yg aku nak post. saja saja nak bgi peringatan. hah tgk tajuk. keadaan ? so macam mana keadaan aku buad masa ni ? macam biasa lah still demam, selsema.. aku rasa kan, bagai sungai di dalam hidungku, siap ada jaring yang menghalang oxygen.. haha serius dowhh begitu lah dia punya situasi walaupun bukan hakikat sebenar :P

malam apa ntah hari tuh, mi aku duduk sebelah aku. dia tanya:


sakit lagi ke badan ?
a'ah..sakit lagi blakang nih.. nak suruh org lain urut kan pon..takde sape yg nak.. nanti kene berbini lah jawabnya. kalau bini ada kan boleh urut kan. HAHAHA
oooo gelenya...
HAHA

relex lahh bukan slalu bergelak ketawa bersama kan ? wakakka. dia kata aku GELENYA tak boleh blah tuh. adoih takpa takpa gurau jaa.. HAHA skrg dah ok dah urat2 sendi aku nih. cuma selsema dgn demam jer blum lagi pulih 100%. sejak demam hari tuu aku tak mkn sebiji ubat pon. hahaha malas lah mau makan. tak elok untuk buah pinggang. ecehh.. dan dan.. HAHA tapi memang betol pon. tapi smlm ada org paksa aku suruh makan. siap marah lagi. kalau dia ada kat sbelah aku.. agak2 dah lama di ambik nya ubat tuh di campak nyer dalam tekak aku. haha habis mati aku. bukan mati sebab sakit, tapi mati sebab tercekik ==" dia pon selsema, bagi diri kau sihat dulu..baru boleh buad diri aku jd sehat. HAHAHA

ok dah cukup lah tuh. asyik aku jer yg gelak --" korg bukannya gelak pown. grrr dah lah wehh aku nak pegi buad sesuatu dkt pc aku yg kat luar tuhh.. ada sesuatu yg perlu di buad. buad jahat ? maybe. ok bye.

iloveyou