Jan 21, 2011 with 2 Comment(s)
hari nih macam org tua 71 tahun pergi ker skulah untuk menuntut ilmu. HAHA terbongkok bongkok, terhenjut henjut. sebijik macam org tua. cuma muka jer still muda. (muda lah sgt) pagi td kat skulah member aku prasan dia tgk jari tgn aku macam jari org mati. pucat kelabu tambah2 sejuk pulak tuh. haha aku pown tak prasan. dia yg bg tau. yg aku trasa sejuk jer. tak sangke sampai pucat. aku dah kelam ==" aku macam org mati jer. haih pastu aku gerak2 kan jari tuh.. lame lame dah jd merah balik. hahaha macam hape jer. yang si nazmi pulak siap amek tgn aku pastu gosok2. sedap kata nya dah lah sejuk jari aku. bodoh HAHA. apa kau ingat tgn aku nih tgn pompuan apa ? sesedap rasa jer gosok2 tgn aku. haih

keadaan aku skrg nih boleh lah.. tak sihat 100% lagi.. mungkin dalam 60% sihat. demam still ada, mucus dalam lobang idung pown still ada. semalam nak tido idong sumbat. nak cari balm tak jumpa, yg aku jumpa minyak cap kapak. apa lagi bukak penutup, sumbat botol minyak cap akapak tuh dlm lobang idung HAHA. nak menangis aku rasa sebab PANASSS !! tapi sedap bernyawa. oxygen masuk tanpa halangan :) mintak2 malam ni hidung ni tak buad hal.

ok, ESOK SKULAH . tett~ babai.
iloveyou.