Jan 6, 2011 with 0 Comment(s)
oihh, letih T_T sejak dua tiga hari skulah nih, penat gila crazy brutal punya kegilaan. bukan masalah homework, entah lah. nak kata bnyk hw tak pown. ada dalam due tige jer untuk sehari.. mungkin masa cuti hari tuh aku tak buad kerja yang memenat kan kowt. tak kuar umah, tak berjalan kesana kemari. dan dan bukak skulah, kene lari ke sana ke mari. haih biasa lah. bukan tawaf skulah, mmg kene pergi berjalan. kalau tak kene cari cikgu, kene amek buku or bende2 lain. nak buad cam mana ? sabor.. sabor jer.. nanti hari sabtu nih kita tdo puas2 yee sampai melekat kelopak mata di kelilingi taik mata. haha

sorry ahh lambat update .. td buad keje sikit. pastu kene baca novel form 5. hoho novel baru :) taun ni ialah taun pertama yang menggunakan novel nih dalam SPM. semua baru lahh kire nye.. tgk kat bawah nih...

ini novel BM yg aku bca td.


antologi.. aku tak bukak lagi apa benda ada dlm buku ni ntah XD


hah ini BI. dalam short story ni lah aku kene blakon. tajuk Gulp & Gaps =="


tajuk power. Catch us if u can. haha aku tak bukak lagi buku nih :)

hah amacam ? gambar ok ? buku ok ? huh penat aku menunggu nak upload tahu. haha satu satu gambar 3 or 2 MB. grr~ scan punye scan td.. haha kalau sesape yang dah habis skulah tpi teringin nak baca, p lah cari kat popular ker, apa ker.. novel heart ker.. haha ada kowt ? MPH ker ? ntah pndai2 korg lah.. so aku rasa cukup lah stakat nih aku update. jam pown dah pukul 1.11 a.m. time for sleep. esok nak bgun awal, iron baju =.=" ok, daa salamualaikum..