Jan 7, 2011 with 0 Comment(s)
ok, post aku sejak dua menjak nih macam borink kan ? aku baca sendiri pon aku rasa agak boring.

jam menunjukkan pukul 2.45 a.m. dan budak2 skulah lain dok berdengkur dah sedangkan aku dok update blog . tgk blog, betapa syg nye aku kat hang sampai aku sanggup tak tidur lagi . haha tak da lahh.. sebenarnya aku baru bgun pukul 10.30 . lepas maghrib tdo, bgun 10.30.. bgun2 mknan ada depan mata, apa lagi, layan~ dah tuhh teringat pulak keja keja skulah yang perlu disiap kan sebelum esok menjelma. lepas mkn dok buad math. dah tuh mndi2 pukul 12 tgh mlm td pastu solat. dah tuh bukak buku bi pulak, lekat2 buad2 ada yang aku tinggal. agak malas hendak mencari jawapan . dan last skali bukak chemistry, dok baca baca buad nota sikit. esok miss ong kata mau bg kertas waja. masa buad tuh tara boleh tgk buku.. =..=" dah aku baca separuh td. lagi separuh duduk pg2 atas kerusi dalam kawasan skulah esok, baru aku baca.

dan SEKARANG , aku tak tahu nak buad apa. nak dekat pukul 3 dahh. ingat mau isi minyak dalam perut sikit. tapi minyak mahal, guna air cukup . baru nak tdo pas ni, 3 jam tdo, cukup lahh.. buad pa lama lama, nnti balik skulah esok p jumaat, balik tuh kita tdoq lahh sampai asor.. bnyk masa nak berehat, cuma nak tak nak je. buad mata kucing ada atas meja kat dapur tuh. tesco marii~ har har . ntah bila masa depa p tesco. masa aku tdo td kowt ? HAHA oo tinggai aku sorg2 nohh.. takpa2.. ehh esok jumaat kan ? rasanya esok moto modenas 110 dtg kat umah aku. HAHA mula2 nih mmg umi kata dia punya.. tapi sat g tgk lahh.. milik siapa.. muahaha.. bangga lah ada moto baru ? =.=" kenapa tak beli LC je ? haih baru terbang tudung.. haha gerenty fobia dah naik moto.

apa merepek ? dah lah. bai, salamualaikum..