Jan 2, 2011 with 0 Comment(s)
hello. HAHA ok cerita hari ini. HAH ! siapakah budak yang berada di dalam gambar di atas ? bahaha ! cer teke. teke2 HAHA. itu lah aku. muahaha.. masa dok kat klantan lagi, masa nih blom skulah lagi. muka putih kan ? bahaha. ok tak main tepung ok.. umi aku je yang tempek bedak. HAHA skrg rumah nih dah takde dah. dah bertukar jadi rumah batu. rindu dulu2 :)

ehh, nak tgk lagi ? ini gambar masa tadika. haha tgk tgk..


hah ! tuh lah dia ! muahaha.. bak kata org, senyum malu2 gitu. haha nak senyum, tapi tak jd senyum, nak buad muka marah, tapi takde benda nak d marah kan. haha so itu lah dia. waa merah baju nya. aku ingat lagi, baju tuh bau busuk ! macam ikan pekasam goreng. HAHA ces ! tapi takpa boleh gak tinggal kenangan.

semua nih aku selongkar td. dok tgk2 bukak2 album dulu2. haih, macam2 jumpa. HAHA ckp jer nak tgk gambar aku masa bila. macam2 ada hadoih.. senyum sorg2 tgk gambar lama2 nih ^^ ok lah, rasanya cukup stakat nih je lah aku update untuk hari nih. huhu. babai. salamualaikum..