Jan 18, 2011 with 0 Comment(s)
17.1.2011 Isnin :-
Latihan acara lontaran (perempuan)

18.1.2011 Selasa:-
Latihan acara lontaran (Lelaki)

19.1.2011 Rabu:-
Latihan acara lompatan (Lelaki)

21.1.2011 Jumaat:-
Latihan acara lompatan (perempuan)

***********************************************

24.1.2011 Isnin:-
LATIHAN Larian Rentas Desa (Lelaki)

25.1.2011 Selasa:-
LATIHAN Larian Rentas Desa (perempuan)

29.1.2011 SABTU:-
MERENTAS DESA !

*************************************************

7.2.2011 - 10.2.2011
SUKAN TARA -.-"

22 - 23
PRA SUKAN -.-"

_________________________________________

WTH ! minggu depan dah ada ujian skor A plak. zz woi ! tak tahu penat ker ? haiyak ini macam mau budak mati maaa.. chiseyy.. walaupun ada hari hari untuk lelaki dan untuk pompuan, tapi aku kene dtg kesemuanya. KAPTEN lah katakan. naseb aku tak ikot prangai KAPTEN JACK SPARROW haha ehh betol aku eja nama dia ? lantak lahh.. yg penting skrg nih, nak idup nak mati ? mau mati keletihan aku dowh. dgn kerja skulah nyer.. dengan sukan nyer.. dgn ujian nyer.. dgn tugas2 sana sini lagi. haiyooo ok, i'm tired ! pleasssseee !! bg sedikit masa untuk aku rehat. boleh?


p/s : aku juga telah CONQUER kelab komputer. yaaa aku menjadi PENGERUSI nya HAHA GILA KUASA ! WTF !