Jan 19, 2011 with 0 Comment(s)
-___-"

kenapa buad muka cam tuh ? aku sakit lahh.. adoih. sakit urat seluruh badan dari pada bahu, sampai lah ker betis. habis tersimpul urat urat dalam badan aku nih dah ada yg simpul mati, simpul reben dan simpulan yg seangkatan dgn nye lah . begitu SEKSAnya badan aku. bukan SEKSI. jangan tersalah baca. huh, penat dowh hari nih . acara lompatan untuk ptg td. aku lompat tinggi dan lompat jauh. perghh ==" gila lah lompat tinggi aku rasa sakit gila celah kangkang aku. bukan nak menyatakan benda lucah di sini tapi itu lah hakikatnya apabila org tinggi yg mempunyai kaki panjang melompat menggunakan kaki dan BUKAK KANGKANG luas2 waterpark ! naseb tak terkoyak seluar trax aku. adoihh. betol dowh lama dah tak main lompat2 tinggi nih. trasa kekok sikit. dan begitu menyakitkan bila dah habis main.. balik umah duduk relex jer.. mula lah urat2 trasa menyimpulkan diri mereka. naseb darah still jalan. kalau tak habis lah cell2 organ2 dalam badan aku tak dpt terima oxygen.

huh.. kau nih sakit2 pown sempat lagi menyatakan kemencarutan dalam blog nih. haih merepek aku memang no. 1 , takpa takpa.. org kata bila sakit allah nak hapuskan dosa2 kecil kita. so sabarr.. sabarr.. aku baru sakit cam gini dah gedik2 sakit lah sakit lah. haih menyampah . =..=" dah dah.. aku rasa malam nih aku nak tidur dgn tenang merehat kan badan aku yg macam org tua yg dah ada cucu 20 org nih. muda2 dah sakit urat. nanti tua tua sat gi lagu mana lah gaya agaknya ? hanya aku ja yg rasa. tak yah tahu apa aku rasa lah.. korg pegi rasa korg punya kehidupan sendiri :P

p/s: sakit yg melanda skrg = sakit tekak, panas macam nak demam tapi suam suam, dan sakit urat seluruh badan that's all, tenkiu.