Jan 26, 2011 with 5 Comment(s)
tengah dok bukak2 blog blog org lain td dok baca2 tetibe aku gelak sorg2 bila baca salah satu blog tuh. HAHA lawak bhai . ayat power jer.. gua rasa kalau amek ayat2 tuh buad dalam karangan. gerenti dapat A double+ haha. tapi ada betol jugak apa yang di katakan oleh dia, betol betol betol. walaupun dia mengatakan pasal lelaki, tapi aku kata betol. haha buad apa mau trasa kalau benda betol ? relex ahhh.. ayat nih yang aku paling suka :

Laki kalau tak tengok perempuan. Itu bukan lelaki namanya ! Itu namanya

BAPUKS, PONDANS [!]
*dipetik dari blog ИΛDDIΣ V9

Betol lah tuh.. nama nya pun dah lelaki, mesti lah tgk kalau rezeki lalu depan mata ye dak ? HAHA *pengakuan terbuka* tak da lah dah memang lumrah manusia yang di panggil lelaki. Tapi jangan terlalu suka sangat lah usha usha tuh. silap hari bulan bapak anak dara org dtg jolok mata korg guna buluh haaaaa... rasakan. haha gila kejam, mesti takda sapa nak kawen nan anak dara dia. hehe jgn maraa ... nih nak sembang sikit pasai manusia. haih ini sebab berjanggit dari blog ИΛDDIΣ V9 lah nih yang dia panggil natang apa tuh ? HOMOSAPIEN ? dia kata maksud homo bla bla tuh ialah manusia. penat lidah aku nak menyebutnya, tgk2 manusia ja maksudnya. haha kalau nak tahu dgn lebih terpeinci, gunakan GOOGLE anda :)

okay, lupekan pasal hemohemo tuh. haha lets talk about HUMAN. memandangkan di blog dia, tuan blog tuh menulis mengenai "LELAKI" so aku nak menulis pasal "PEREMPUAN" sebenarnya, aku agak tidak 'mengenali' perempuan. HAHA kadang2 aku kene marah dgn mereka, actually,
bukan kene marah.. kene jadi 'mangser' melepaskan marah. dengan erti kata lain, menjadi mangsa keadaan. AHAHA phm tak ? aku tak tahu kenapa. yelah tak kan lah pasal 'moon come' pown sampai kaum lelaki dijadikan tempat melepaskan mood yang dah hilang kestabilan bagai nak pecah bola baling bila di genggamnya HAHA. okay itu boleh di maafkan lah kan.. tapi agak sukar nak menjaga perempuan atau wanita atau nenek2 muda nih. sebab apa ? kawan2 aku pun ada kata yang gewe gewe nih agak sukar nak di rompak hati mereka. rompak ? aku tak buad kerja kerja haram nih. tak baik korg merompak, sebab tuh tak berkat. HAHAHA

ehh ? perempuan tak pndang ker lelaki ? memang WAJIB lelaki yg pndang perempuan eh ? haha aku tak cakap, aku just tanye jer ;P ada sesiapa boleh jawab ? nanti bgtau aku tau. ok kita terus kan dgn tajuk tak brapa nak jd tajuk nih. kenapa laki suka pompuan ?

Falling in love is a magical experience that happens between two people. So why do people fall in love? Did you know what happens when two people are falling in love? For me, our primary motivation as human beings is to expand ourself and to increase our abilities and our effectiveness. One of the ways we accomplish this is through our relationships with other people. It is important to feel that you have the ability to be an effective person, especially in our relationships. We fall in love with a person that we find attractive and appropriate for us, but also someone who demonstrates that they are attracted to us. two important characteristics, kindness and intelligence, are extremely important in the process of falling in love. And attractiveness is not connected to these things. These two attributes are things that people learn about someone from knowing them over time. Intelligence is important in all aspects of life, especially in love. But kindness is the strongest indicator for a successful long-term relationship.

okay, power tak power tak ? HAHAHA ini sebenarnya homework BI aku yang teacher suruh buad. dahh masuk bab nih, apa lagi ? share lahh. paham ker apa yg aku tulis kat atas tuh ? HAHAHA jadinya, LELAKI nih tak paham erti relationship kowt ? tuhh sebab dia suka taram jaa pompuan. haha nak tuh tinggal nih, nak ni tinggal tuh. ehh betol ker ? TAK SEMUA OKAY ?! macam aku. haha hey ! i'm single bhai. tak main cintan cintun the movie nih haha. boleh buad tajuk filem tuh. so aku pown nak kata lebih2 tentang pendapat aku...aku tak brapa nak BRANI. bak kata budak2 sekarang, ada bran ? aku jawab "yeaahhh! aku takda bran . aku hanya ada brain" ceyt~ aku rasakan bahawa, hidup manusia semua setaraf. lelaki biasa ... pompuan pown biasa.. tak da yg lebih.. setiap yg baik dtg daripada Allah, setiap yg buruk datang daripada kau kau dan kau. hahaha

sorry kepada sesiapa yang terasa. entry ini tiada kene mengene dgn yang hidup, atau pun yang telah mati tapi hidup kembali. zombie kampung pisang. hahaha