Jan 15, 2011 with 0 Comment(s)
bila sembang pasal tersenyum.. mesti merujuk kepada happy. ye . aku tersenyum bila bukak blog kau kau & sorg lagi kau. haha. tak tahu kenapa aku suka bukak blog korg. bukan kesemua blog aku suka bukak. ada jugak blog yg aku 'BENCI' nak bukak nya. entah hape hape je . dah lah nak bukak tuh tunggu lame. dah tuh nak scroll ke bawah punya lah seksa. sikit sikit. pergh. berat nak mampuih. baik hang tak yah buad blog dowh =.=" grr~ sorry kepada sesiapa yg terasa :P well.. ada lah blog blog pilihan aku nih. haih, tak tahu lah apa kelebihan blog dia. haha blog dia hensem ? maybe. dan semua post kat blog dia tak susah nak baca. adalah 3 org rasanya blog dia aku jd pengunjung setia. ye setia lah sgt. haha kalau aku bukak blog, msti cari blog diorg dulu untuk di baca. pastu baru baca skali imbas blog2 org lain yg aku follow. siapa 3 blog yg menjadi kegemaran aku tuh ? sorry, tak boleh bg tau, nanti tuanpunya blog tuh kembang. haha nak klu tak ?

1. blog pertama yg aku follow.
2. blog pertama yg terdapat gambar2 photography 'smart'
3. blog kawan aku yg boleh dikatakan 'sahabat'

itu lah klu ketiga tiga blog nye. hahaha best wookk. nyeh~ eh eh jgn salah phm. yg kat atas tuh blog lain2 tau. kan aku kata ada 3 blog yg best. so yg pertama lain, yg kedua blog lain, yg ketiga tuh blog lain. setiap nombor mempunyai blog yg berlainan. ok, ini aku cerita pasal senyum jer. yg tajuk puas tuh plak merujuk kepada apa ?

ok, lets read about this. yg puas tuh aku nak cerita pasai tido. untuk hari nih, iaitu 15/1/2011 bersamaan hari sabtu, masa tdo aku kalau nak di campur campur semua bak kata math, sum of. haha kalau di kira. 13 jam aku tdo untuk hari ni saja. smlm pukul 1.30 tdo, bgun pg tuh dah bape jam. pastu balik skulah tuh tdo dah bape jam. bgun, pastu tdo balik dah bape jam bla bla.. campur2 semua skali 13 jam. wutt. separuh hari. HAHA bguih noh..itu untuk qodo' tidur2 masa hari skulah yg tak brapa nak cukup sebab bz gila . dah tuhhhh skrg aku rasa mata bukak luas. wow ! haha inilah nikmat nya. so sape2 nak try ?? cube lah. jgn sampai solat lebor dah lah. pndai2 lah korg bajet2. haha daaa~ salamualaikum.