Jan 14, 2011 with 2 Comment(s)
status :

rumah hijau -
pengerusi : muhammad luqman zulkifli.

bomba -
pengerusi : muhammad luqman zulkifli.

aku dah pegang dua jawatan pengerusi. =.=" dan agak berat aku rasa nak jadi pengerusi. macam gila kuasa tgk nye. jangan salahkan aku, depa depa budak2 tuh yg pilih. dan sejak bila korang kenal aku ? ker main angkat je dowh ? adoihhh ermm hari isnin nih perjumpaan kelab kelab pulak. tgk apa aku dpt. haha taun lepas naib pengerusi. taun nih ? XD mampuih aku...

apa apa pon... i will make this year is the BEST YEAR EVER !

ini aku dah conquer !

HIJAU ! ehh ? dan dan warne hijau. haha lawa kan hijau :)
umah hijau pown aku dah conquer.


haha yeahh.. jalankan tanggungjawab ? ohh man ! tolong aku tak reti nak jd ketua. =.=" stakat jd ketua kelas tuh ok lah. hahaha ini ketua bnyk ahli dalam group. gila lah. jangan lah gagal nak kawal budak2 nih. budak2 skalian, dgr ckp aku tau :) ok lah. end of merepek. haha babai.