Feb 26, 2011 with 0 Comment(s)
hello guys. so what's up ? hari nih sabtu. takde buat apa apa ke ? ok aku hari nih plan nyer nak pegi jogging dengan member member aku lahh dekat mana ? dekat padang polo. bukan nak main polo, tapi padang jer nama polo. kat situ ramai orang berjogging. dan membuat tarian poco2 lah, tarian tai chi lah, senam robik lah, macam2 ada lahh kira nye.. so sesiapa yang tak tahu padang polo, meh datang ipoh HAHA. ceh aku sembang macam ramai jer orang yang luar lingkungan ipoh dok baca aku punya entry. haha



ok ok, so today.. thats my plan. lepas jogging kan, mau pegi mandiii ~ yahhh ! swimming pool ! AHAHA macam aku tahu berenang je gayanya ? haha takde lahh aku mana reti berenang. berendam tuh boleh lah kowt. haha saja menggatal nak mndi. hahaha tgk2 tak brani nak masuk yang tempat dewasa punya. aku masuk tempat kolam kanak2 je HAHAHAHA ! agak agak lah wehh.. =___=" tak lah seteruk tuh aku nih hahaha. adehh karang kene gelak jer dengan budak2 kat situ.



okayy.. nanti aku upload lah gambar2 apa2 yang patut ehh ? yang tak patut tuhh aku tak upload lah HAHAHAHA ! skrg pukul 6.17 a.m pukul 7 karang kite orang gerak bertolak dari rumah.. so for now, aku nak pegi solat subuh. pastu nak makan makan.. perut dah berkeroncong. huh.

bye bye~ se yaa.. salamualaikum.