Feb 21, 2011 with 0 Comment(s)
erk, aku nih kejam sangat ker ? ganas sangat ker ? kejam dan ganas terhadap apa ? yang aku maksudkan terhadap kaum POMPUAN. haha aku nih kadang2 agak 'garang' dengan jelingan maut aku tuuhh. hahaha aku pun tak suka sangat kalau pompuan2 buat prangai macam2 nih.. skali aku tak tahan, aku 'keluar' ayat direct aku tuhh.. perghhh penusuk jiwaaa ! HAHA menangis wokk XD

takde lah, cita dia macam nih, masa kat skulah tadi. masa tuh cikgu takde, tapi cikgu suruh bagikan kertas latihan kat depa2 semua nih. so aku bagi lahh... aku tahu kalau aku bagi cam tuh jer, depa mesti simpan letak dalam beg punya. untuk memastikan depa buat masa tuh jugak, aku ckaap lahhh "kertas nih kene hantar kat cikgu balik" pastu ada lah pulak sorang manusia nih menjawab, "kalau tak nak hantar ?" aihh kak, agak langsi ayat tuh :) aku dah penat2 turun naik tangga pegi jumpa cikgu apa semua, bagi kertas, kau buat langsi ngan aku. fuhh.. aku pun pegi kat dia, dan aku tanya dia balik "apa kau cakap ? kalau tak nak hantar ?" lepas tuh aku amek kertas dia.. haha n then aku bg balik.. pastuu kann ada lah member aku nih, yang duduk depan dia.. memang member aku nih slalu kene ngan dia..

ok sambung balik, member aku nih cakap apa ntah.. tetibe aku terkejut lah dengar macam orang hempap buku tebal. masa tuh member aku tengah minum air, yg budak pompuan tuh pulak pegi amek buku tebal lah jugak, dia hempuk nya member aku tuhh. habis terperecik ayor dekat kertas2 dan sijil yang ada kat meja member aku nih. aku pun tgk lahh. aku tanya kenapa ? member aku senyum2, bgi isyarat kat blakang. pastu aku tgk lah.. aku tgk jee.. dengan jelingan yang boleh di katakan 'grrrrrr' HAHAHA wth ? ohh my eyes my eyes... HAHAHA ok2, n then aku buat tak tahu jer.. aku dah tgh mood swing masa tuh kan, aku mula lah keluar sedikit demi sedikit ayat mulut kau tuu.. "jangan nak kurang hajar sangat lahh" HAHAHA. itu jer ayat yang aku ingat, yang lain aku tak ingat apa yang panas sangat denga ayat aku tuu =="

pastu kan, dia letak muka dia atas meja berlapitkan lengan dia. menangis ker ? whatt !? haha ohhhmamakgilaa... aku sudah membuatkan seorang wanita menitiskan airmata. BAHAHAH ! alah bukan slalu aku buat kan kan ? HAHA ehhh betol lah, aku tak reti nak layan pompuan. harap maklum. memang kesian sape2 yang jadi awek aku kalau lagu nih. HAHA awek sendiri pun aku tak pndai nak pujuk, ini kan pulak orang lain ? haaaaaa ! sorry !

nanti kalau aku lulus lesen P, iaitu lesen PUJUK. baru boleh.. tapi aku tak pujuk orang lain lahh, aku pujuk awek aku jer. HAHAHA awek ? sejak bila ada awek nih ? hahaha oohh dah pndai menggelenya yee.. kabo abah ! nyehh~ sshhhhh ! rahsia..

tettt~ harap maklum, no. yang anda dail tiada dalam perkhidmatan terima kasih.

wehh weh, sebelum tuh.. akhir kata daripada aku.. MAAF:)