Feb 23, 2011 with 0 Comment(s)
hari nih macam biasa.. pegi skulah..blajar... bla bla bla~ haha

hari nih, ada yang aku suka, ada yang aku tak suka. ini lah yang aku nak ceritakan untuk hari nih. so, nak dengar yang mana dulu ? yang suka ker, yang tak suka ? ermm.. takpe lahh aku cerita pasal yang tak suka dulu k ?

jap jap, sebelum tuh aku nak tunjuk gambar nih, HAHAHAHA
*takde kene mengene dengan cerita hari ini. hahaha sebagai hiasan jee.

amcam ? lawa tak ? HAHAHA ilovegreen ! haha ok ok, jum baca cerita.. lupakan pasal gambar tuu..

ok, cerita dia macam nih, masa dalam kelas tadi lahh.. bnyk cikgu yang takde, so bnyk masa free kan ? masa tuh mula lah mulut2 nih tak leh dok diam. HAHA cakap sikit gelak, cakap sikit gelak. haish.. aina yang gelak banyak. haha.. ok then, aina cakap lahh sakit perut dok gelak punya pasal. aku yang buat lawak nya. haihh mana ada buat lawak, TERlawak jer. pastuu macam mana ntah, aku boleh buat buat merajuk. BUAT BUAT jeee ! tak betol ponnn ! hahaha aku amek helmet pastu aku pakai. tutup visor hitam aku tuhh. takde sape nampak muka aku. sebenar nya aku dok senyum dalam tuhh. bukan menangis. aku saja jaaa nak tgk apa riaksi dia.. lama lahh aku buat tak tahuu jerr. buat2 merajukk. hahaha TOUCHING ?! WTH ! haha mana ada lahh.. just for laugh. tapi lain pulak jadi nye. masa nak keluar kelas tuhh, aina muka masam jerr.. haha aku pun pegi arr kat dia nak mintak maaf. tapi dia buat tak tahu jerr. pastuu aku nak buat lawak sikit lah, aku mintak maaf cara berlutut siap berlakon lagi. HAHA tapi aku gelak masa tuhh.. tapi dia tak tgk aku, dia lari, pastu dia menangis.. HAH ? CRYING !? wehhh sorry laaa ! aku gurau je.. kenapa kau pulak yang menangis ? aku yang touching tapi kau yang menangis apa cer weh ? HAHAHA aku bukan touching lahh HANYA LAKONAN SEMATA-MATA ! tiada kena mengena dengan yang hidup, atau pun yang mati dan hidup kembali. sorry wehh.. jangan lah marah ngan aku T_T dahhh dua orang dahh menangis di sebab kan akuu !

=__________________________________=

ok, itu pasal cerita yang aku tak suka. and now, cerita pasai aku suka pulak. apa yang suka nya ? hah meh nak habaq.. takda, td ada perjumpaan kokurikulum. hari nih sukan dan permainan.. so aku permainan dalaman (indoGAME) so perjumpaan dekat dewan lah tadii.. aku sorang jer laki form 5.. member2 aku yang lain semua merayap ceyt !.. aku jer lah duduk dengan una and the geng. haha takde buat apa puunn.. dok layan sembang gila2 jaa.. ==" pastu dok main dam. haha mula2 lawan ngan una, dia kalah ngan akuu.. pastu lawan ngan huda.. kalah jugakk.. haha dua2 sakit hati ngan aku. what ? aku main biasa jer. HAHA relex lahh.. skali skala aku menang, apa salahnya.. dah lah aku laki kat situu.. kalau kalah malu lah deyyy ! trus aku amek kain buat tudung, hahahaha.. BER........TUKARRR !! jeng jeng jeng !! yaaahhh nama ku nur luqminah bt. zulkifli. HAHAHAHA ! bodoh ! nyehh~ kan dah tak tahu nak buat apa kan, aku amek buah buah dam tuhh.. aku susun buat I pastu bentuk love n then huruf U. besar kowt satu papan dam tuh aku buat. HAHAHAHA pastu cikgu datang dari balakang, hahaha buat apa nih cikgu tanya. HAHAHA ! aku selamber badaknya, teruskan hasil karya terindah akuu tuu.. aku cakap apa entah kat cikgu tuhh. hahaha pastu cikgu pun suruh tulis nama, kalau dah lawan dam tuh tulis sape pemenang.. nak buat laporan perjumpaan untuk minggu nih lahh.. pastu dahh aku buat benda lain... sembang2 ngan una apa semua.. dah mendap tak tahu apa nak buat.. tapi aku suka duduk situu ! HAHA aww~ XD

kalau aku bawak camera td, dah lama aku tangkap hasil seni aku tuh tauu.. AHAHA cair orang yang tgk XD hahaha apa apa punn.. hari nih MASAM MASAM MANIS. hahaha ada masam, ada manis. kepada yang masam, I'M SORRY ! kepada yang manis, ehem ehemm I tetttt YOU hahaha XD

ok lah, BAIBAI !!~