Mar 25, 2011 with 2 Comment(s)
entry aku dah lebih 400 rupa nya.. ini entry yang ker 468. =.=" sudah cukup ker aku merapu selama ini dekat blog nih ? haih layan sian kome layan aku punya kemerapuan nih. aku tak tahu nak update apa nih. serious, memang tengah blurr ==" kosong.. rasa macam budak bengap jer. begini barangkali perasaan budak budak yang lurus bendul. haha

ni semua sebab bahas lah nih ==" aku dok salurkan idea idea aku yang ada dalam otak nih masa buad teks perbahasan td. itu pun baru satu hujah. lagi satu karnag lah aku buad kot. memang aku tak reti lah nak buad aduhh. ye lahh aku bukan orang melayu. bahasa melayu teruk jer. hahah aku orang Islam :D dan aku berbangga mengatakan yang aku nih orang Islam . walaupun aku orang Islam, tapi aku baik jugak dgn orang orang non-muslim :D hai guys ! what're you doing ? hehe bak kata najib, 1 Malaysia.. yaaa ! 1 Malaysia lah sangat, sorry ehh, AGAMA tak boleh di satu satu kan dgn agama yang lain. thank you :)

apa motif aku tak tahu lah.. haha just forget about it. dah lah wehh ! aku LAPA nih, makan sat ! VISI dan MISI aku "MENTERNAK LEMAK. AKAN MENJADIKAN BADAN BERISI DAN TOUGH MENJELANG TAHUN 2012" hahaha dalam mimpi jer lah.

okayy , SALAMUALAIKUM. always SMILE :)

nah aku tinggalkan korang dgn senyuman yang menawan nih :)