Mar 1, 2011 with 0 Comment(s)
Happy Birthday To UMI ! :D

selamat hari jadi yang ke-45 tahun. ehh muda lagi tauu. HAHA hari nih 1/3/2011 adalah hari jadi kepada mak aku yang aku panggil umi. ehh suka hati aku lah nak panggil apa, sibuk jer korang nih =="

haha so smlm dalam pukoi 12 malam, aku nak buat kejutan lah untuk dia kiranya kan ? masa dia takde tuh, aku keluar, amek lukisan yang aku buat duluu pastu aku lekat kat TV. haha aku memang pasti dia akan keluar untuk tutup TV bila semua orang dah tdo. so aku lekat lah cepat2, aku lekat lukisan tuh, pastu ada nota aku lekat skali kat lukisan tuhh.. hahahah sweet tak ? aww~ hahaha 1st time aku buat keje cenggini. haih..

aku tak tahu nak bagi apa, sob sob.. nih jer lah yang mampuu haha *padahal lupe nak beli hadiah :P nih hah tgk kat bawah lukisan aku ...
lawa tak ? XD

sebenornya, lukisan nih aku buat masa hujung tahun form 3 dulu. kekekeke daripada dok simpan jer, baik jadikan sebagai hadiah :D

so smlm dia tgk nih lah.. pastu ada nota aku lekat. tapi nota tuh aku tak leh nak scan, jadi buruk ==" alah ucapan slamat hari jadi jer.. huhu lepas dia tgk gambar dan baca nota tuh kan, dia bukak pintu bilik aku sambil gelak. hahaha tapi mata dia merah :) terharu barangkali sebab 1st time anak dia buat begini. hahaha..

so aku rasa stakat nih lah untuk aku update kan pada hari nih. sorry, dah tak slalu update skrang nih, keje manyak maaa.. hahaha daaa~