Mar 27, 2011 with 2 Comment(s)
salamualaikum, and hello there :)

so, hari nih aku takde nak taip apa sebenarnya.. takde mood lahh. haihh.. biasa lah lelaki kan ? kadang2 lelaki nih boleh jugak menjadi mangsa keadaan kepada perempuan. ermm.. kadang2 mereka mereka nih tak faham, tak mengerti apa yang kita cakapkan. dah tak paham, mula lah salah faham. seterusnya mula lah nak marah2. haih aku sebagai lelaki, aku lahh yang jadi mangsa keadaannya.. tetibe pulak kena mintak maaf terhadap benda yang aku tak buad salah.. takpa lah sabor je lahh. memang ini salah satu tugas lelaki barangkali ? dah lah.. bak kata cicak dekat dinding umah aku tuh, "tok sah lah ko pikirkan benda2 kecik tuu" . okay aku mendengar kata kata nya itu walaupun aku tak suka dia sebab suka memutus mutus kan bahagian ekor.

so for now, aku nak rehat kan minda, trying to make something that can make me smile ! lets take a look of some pictures that i think "like WOW! " haha. so layan~


meoww~ :) i hope you like all the pictures above. nampak tak mata kucing kat atas nih ? so so so NICE ! comel bapak hensem geram gila aku tgk . haih okay lah, amek lah mana2 gambor yang korang suka ye, daa~ salamualaikum.