Mar 19, 2011 with 4 Comment(s)
erkkk erkkk actually, aku tak tahu apa nak di taip di dalam entry yang nih.. jap, aku nak memikior jap.. apa ye nak taip ? ermm..

okay lah, aku nak taip pasal mengambil gambar . eh ? kat FB tuh berlambak lambak gambar dkt FB masing kan ? tak cukup lagi dekat FB, dekat blog pun habis penuh korang letak gambar. haih tapi bukan ini yang aku nak memperkata kan, yang aku nak cakap malam nih ialah mengenai, PERLU KER OVER-POSING nih ?

takde lah, aku sembang nih macam aku tak penah berposing maut jer kan ? hahaha aku pon ada jugak posing2 maut nih, tapi aku rasa aku punya gambor relex2 jer HAHA tapi ada lah aku ternampak kan, kadang2 tuh benci menyampah nak termuntah pun ada jugak. aku tahu muka aku tak secantik dan sehensem korang2 sebab tuh aku posing relex jer. HAHA tapi korang, huiyooo ! kalau lawa dan hensem tuh takpe aku tak kesah, nih kepada yang "BAJET" lawa dan hensem nih ==" aduhh yaii. naseb baik aku tak bajet hensem. cuma comel tuh ada lah sikit. eh ? HAHAHAHA ! *okay aku tahu aku prasan T_____T

aku rasa tak perlu lah amek gambor macam2.. hahaha macam2 gaya ada... buad gaya tak tahu sudahh... macam gambor tuh TERtangkap :P haha baru style bro ! tak pown tangkap gambor sedang2 jer senyum sikit, buad muka ceria ka.. tak payah lah nak jelir2 lidah or apa2 HAHA lidah korang tuh bukan lidah ular. kalau lidah korang bercabang, baru boleh korang tunjukkan HAHAHA

aku bukan nak mngutuk, tapi INI KAN BLOG ! SUKA HATI GUA LAH ! HAHAHA tapi serius nih aku bgi cadangan better korang amek gambar simple2 sedang2 jer.. tak payah nak buad muka muka raksaksa tuh HAHA aku tahu korang GARANG dengan menonjolkan muka RAKSAKSA tuhh.. okay ? cer buad muka slumber badak jer macam gambar kat bawah nih :-

hah ! poyo tak ? poyo tak ? HAHA ehh tgk buku tuh,
WHAT IS LOVE . HAHAHA !

*ini jenis tak tgk camera HAHA. PEDULIKAN HALKUM AKU TUH ! =="

sebenar nya gambar nih di ambil oleh hanafi. HAHA buku tuh pulak bukan aku punya, itu hak milik syahrin. HAHA aku mencilok orang punya sahaja. dah dah abai kan gambar kat atas nih. so macam biasa lah kan ? sorry kepada korang korang yang terasa.. HAHAHA aku pun terasa jugak sebab aku ada jugak ambik gambor berposing maut nih.. hehe so chill jgn marah2.. elakkan ke-gedik-kan, tingkatkan ke-slumber-an HAHA salamualaikum~

kata2 untuk hari ini ialah :-

"Mengetahui perkara yang betul tidak memadai dan bermakna jika tidak melakukan perkara yang betul."