Mar 30, 2011 with 0 Comment(s)
hello again, salamualaikum.. untuk entry yang kedua untuk hari nih, aku nak post mengenai seni. art ? yaa.. pernah nampak lukisan jalanan ? bukan orang melukis atas kertas, tapi ATAS JALAN ! haha menggunakan jalan sebagai medium atau tempat untuk melakar kan seni lukisan mereka ada banyak benda nih dekat negara negara lain.. tapi kat malaysia aku tak tahu lah ada ker takde.. haha

korang tengok lah sendiri lukisan lukisan yang berada kat bawah nih :-

ini gambor yang pertama, tempat asal jalan dia.


dan ini yang kedua..


dan yang ketiga...


yang keempat...


dan finaly, yang terakhir...


gila nampak real kan ? ==" kalau aku lalu situ mesti rasa gerun kecut perut.. haha aku berada di atas air terjun kah ? wah ! tapi kau suka gila bapak kreatif kan ? gila betol depa nih.. ini lah manusia... macam2 boleh buad... cuma nak buad nyawa manusia jer yang tak boleh.. haha jangan nak bangga sangat.. ingat.. Allah lagi berkuasa... tapi kita perlu bersyukur kita nih jadi manusia.. ada akal, boleh buad macam2 kan ?

ini jer lah untuk entry aku kali nih.. so bai bai.. salamualaikum..