Apr 1, 2011 with 1 Comment(s)
hehe..hello ! :) salamualaikum.. huhu hari nih 1 haribulan April 2011 kan ? so pada tarikh ini lah aku di lahirkan. haha cantik kan tarikh nye .. ini 1st time hari jadi aku jatuh pada hari jumaat. dan aku rasa tahun nih lah tahun yang paling menggembirakan aku.. haha semuaa orang ingat, semua orang wish.. sampai habih kredit aku dok balas msj korang korang semua semalam ehh.. haha thanks thanks and thanks a lot ! i love you all (sambil sengih) hehe..

okayy yee ! ramai orang wish dekat fb tuu.. jenoh aku dok 'like' n balas 'thanks :)' hahha takpe walaupun aku tak rajin bebeno, tapi aku buad jugak (ceh macam tak ikhlas jer ?) haha takde lah, aku buat dengan penuh keikhlasan, ecehh HAHA.

tengok lahh betapa banyakknya notification aku. haha


hahaha ! semuaa ini aku balas tauu.. sebagai tanda terima kasih aku kepada korang, semua aku balas, tak kira lah yang kenai ker, tak kenai ker.. semuaa "THANKS :)" taun lepas aku rasa takde sampai macam ni sekali.. haha tapi taun nih penuh pulak.. hehe thanks tauu korang semua..

okay, dah dah cukup2 lah pasal wish tuu.. semalam orang yang pertama wish aku dekat FB ialah Mr. HAIKAL HARUDDIN ! haha semangat beliau tunggu jam nak post comment kat wall aku. hahaha thanks bro ! i like your hair :D haha ini yang pertama wish dekat FB.. yang pertama wish dekat handphone aku ialah HUSNA CHE OMAR. haha laju jerr dia msj ayat ayat yang sampai pnjang berjeler jeler tuu haha.. dia dah ready barangkali. btw THANKS ! tak kira lah siapa pun yang pertama... yang penting, aku sangat lah berterima kasih kepada sesiapa yang sudi menge'wish' aku tuhh huhu.. hadiah jer takdapat..

antara hadiah hadiah yang aku mintak HAHAHA tgk kat list bawah :-

1) aku ada mintak kereta BMW dekat fithri dan ada beberapa orang yang lain..
2) aku mintak ipad dekat naddie bini si abang botak tuh.. hahaha
3) aku mintak seseorang duduk dalam kotak, pastu suruh pos kan kotak tuh bagi sampai kat umah aku. HAHAHA

sebenornya, teman saje jerr mintak, tak berharap pun. HAHA nanti teman berusaha dapatkannya sendiri.. aku harap, dengan umur aku telah cukup nih, boleh lah aku amek lesen kete keh3 aku dah tuaa weyhh.. jangan melawan cakap orang tua ;P

aku ada dapat satu hadiah.. aku suka hadiah tuh sampaikan adik aku dok asyik nak main jer benda tuh. hahaha nak tahu apa dia ? meh datang umah aku tgk sendiri :P pape pun, thanks to all ! aku rasa ini jer lah kot yang aku boleh cakap kan kat korang :) ohh btw esok aku kene pegi skulah, ada kursus blaja membuat blog di sekolah. haha byebye ;)
salamualaikum..