Apr 6, 2011 with 0 Comment(s)
hai semua. assalamualaikum, apa khabar ? baik ? alhamdulillah. okay hari ni kat skulah aku ada sukantara, acaranya lompat tinggi dan alhamdulillah aku lepas ketiga tiga tahap. haha dapat tiga mata ! hee ~ :P okay okay, lupe kan. jum baca mengenai entry aku untuk hari ni, hari ni aku nak merapu mengenai satu kartun yang bagi aku memang lawak dia tahap bengong nak mampus. haha

pernah tgk kartun Kappa Mikey ? memang tipu lah sapa yang tak pernah tgk. haha semua budak2 termasuk lah adik aku memang suka tgk kartun bengong tuh. adik adik aku lah yang telah menghasut aku supaya menonton kartun tuh. haha mula2 tgk macam bangang jer cita nih, tapi lama lama kita gelak sorang. ceh ! haha tapi serius, di sebabkan lawak dia yang bangang, bodoh, gila semua ada lengkap dalam satu group tuh boleh membuat kan aku gelak.

lagu dia sedap woo.. pernah dengar lagu penuh dia ? haha sedap, lagu tuh dinyanyikan oleh Beat Crusaders. tajuk dia kappa mikey lah. hahaha layan doh lagu dia, nak dengar ? nahh tekan play untuk vdeo di bawah ini....

.
.
.
.
.



okay lah, korang layan lah lagu tuh dulu. haha byebye salamualaikum..