Apr 24, 2011 with 4 Comment(s)
Salamualaikum, apa khabar semua pembaca blog aku nih ? (tanya gaya macam ada pembaca jer) okay, sebelum aku meneruskan dengan menaip entry aku mengenai tajuk di atas, korang ada terdengar tak lagu dekat blog aku nih ? kalau nak tahu, music ini bertajuk "a journey of the heart" cari lah kat youtube. okay, lets read what i want to write in this entry. kalau tgk kan tajuk tuh, nampak macam nak marah kan ? yer, memang ada rasa nak marah, geram, nak tonyoh2 muka orang dekat tar jalan yang baru siap, semua ada lah.. haih, tajuk aku "kenapa lah bongok sangat?" tajuk ini aku tujukan kepada seseorang yang aku tak kenal yang mengacau aku di dalam phone.

'Beliau' ini mengacau aku sejak daripada petang semalam lagi, semasa aku berada di stadium indera mulia ipoh. aku tak tahu lah dia nih siapa.. datang dari mana.. mana dapat no. aku entah semua tuh aku tak tahu.. sebab setiap kali aku tanya, dia tak akan jawab.. perangai dia nih kan, aku tak tahu lah ada jugak rupanya perangai manusia macam nih pada zaman sekarang nih.. dia nih suka sangat kol kol aku, tapi bila aku angkat, dia akan membisu tak terkata. macam tett jer kan ? lepas tuh, aku letak phone. dia akan kol lagi, bila aku angkat, dia membisu lagi.. ishh aku tak tahu apa masalah dia nih.. lepas tuh aku mesej, tanya tanya.. bila tanya siapa, dia tanya aku balik, dia tanya aku nih siapa. okay aku layan dulu, aku bgi tahu dia nama aku, lepas tuh aku tanya dia pulak.. korang tahu, dia tak cakap lagi siapa dia.. dia dah tanya aku macam2, dok kat mana, skulah kat mana.. what the .. ? grr.

kalau aku tak layan dia, selagi itu lah dia dok kol kol aku, slagi tuh lah dia dok msj aku.. adoihh, smlm memang dia buat aku bengang gila. ada ker patut, tetibe dia hantar mesej kat aku "babi" hoi ! memang celaka haram jadah betol. sesuka mak bapak dia jaa.. gila ==" pastu aku tanya dia, siapa yang babi ? pastu korang tau dia balas apa ? "ehh awak jangan nak lebih2 pulak, saya takda cakap babi pun.." WTF laa ! dah terang terang no. hang, hang tak nak ngaku pulak. ceh ! pastu aku dah tak layan dah dia.. mampuih dia lah.. tapi dia asyik dok kol kol aku. haih aku tak tahu apa aku nak buat dah, aku bengang semalam aku kata lah dekat dia, "aku tak nak mesej dengan orang yang aku tak kenal.. hang kalau nak kacau, pegi kacau orang lain, jangan kacau aku dah. bye, salamualaikum" pastu dia balas, "sombongnyaaaa" gila memang mencabar kesabaran aku betol..

korang tahu tak ? sejak petang semalam, sampai ker sekarang, masa aku dok update blog nih pun dia dok kacau aku lagi. tadi dia kol dua kali, aku tak layan.. pastu dia kol lagi, aku angkat, tapi aku dok diam jer, dia pun dok diam.. bodoh tak bodoh dia tuh, buat habih kreadit dia ja.. pastu sekarang nih, dia dok msj aku.. memang bengap kot dia nih, dia dok kata "sorry, tadi salah no. sorry ye" pastu aku tak balas, dia hantar msj lagi "ini siapa ye ?" HAHAHA ! sah bengong dah budak nih. aku tak tahu nak kata apa dah. lantak hang lah kat situ malaih aku nak balas msj hang.

tgh hari td aku cerita lah dekat NHCO aku, pastu dia mintak no. budak yang kacau aku nih. pastu dia try kol.. dia kol, siap menyamar lagi, sembang sembang.. pastu NHCO nih cakap lah kat aku, dgr suara macam budak lagi.. nama dia apa ntah .. aku tak ingat dah.. pastu dia kata tinggal dekat kuala kangsar.. bla bla bla.. aku tak nak amek tahu dah.. sesiapa yang nak amek tahu, korang nak tak no. dia ? kalau nak nah amek no. nih.. aku tgh menjaja bagi promosi discount 100% nih. korang nak amek no. nih tak payah bayor.. free jer nahh..

0175835805

korang try lah, mana tau boleh try masuk jarum kan ? dia memang gatai kot, terdesak nak berkenalan dengan orang.. smlm pun dok tanya aku ada awek ker tak.. yang aku tahu, dia nih pompuan. korang yang laki laki nih, kalau nak amek jer no. dia tuhh.. FREE ~

okay lah, slamat mencuba aku ucapkan, byebye~ salamualaikum..