Apr 3, 2011 with 4 Comment(s)
helo :) blog lain ? yaa haha asyik bertukar jer kan blog aku nih. haish aku memang tak puas hati lagi .. aku tak tahu apa sebenarnya yang aku nak blog aku nih looks like. hhaha alahh asalkan boleh baca kan ? tak kesah lahh.

okay, lupe kan mengenai itu.. aku tgh usha MBPH nih, sambil sambil nak iron baju pas ni haha.. sekarang tgh tgk YUNA. wow cantik gila, cair jap alahai~ hahaha serius lawa kan ? ;P aku tak minat sebenarnya MBPH nih, MAKSIAT ! haha sape setuju ? yeahh aku setuju.. semua maksiat. haha bapak aku pun ada tertanya tadi, asyik buad rancangan2 besar macam MBPH nih mesti buad dekat genting, kenapa ye ? pelik. tapi memang ramai orang kata Genting tuh syiok. tapi bagi aku, syok lagi dekat padang polo. HAHAHA boleh lari2 sehat kan badan, main mainan budak2 kat situ, kan kan ? boleh makan makan ;P haha hijau jer mata tgk rumput kat padang polo.

eh apa aku merepek sembang pasal padang polo pulak nih ? haha takde lupekan. esok sekolah kan ? setiap hari Ahad mesti aku rasa lain macam jer haih rasa takut ada..malas pun ada.. semua ada tak diketahui sebabnya. =.=" hw aku pun tak siap lagi , ini lah pelajar terbaik. bagus, takpa takpa, aku batman, tak tdo malam. haha karang aku buad lah benda tuh. hee ~ kita kene happy dowh, jangan tension dengan homework.


okayy bye~ :) salamualaikum.