Apr 4, 2011 with 0 Comment(s)
hello guys. salamualaikum, apa khabar ? aku letih sedikit hari nih, haih biasa lah kan.. nama pun SEKOLAH. haha okay, tadi masa dok usha usha pakcik google tuh kan, aku terjumpa gambar2 yang amat menarik hati aku. boleh dikatakan gambar yang berada dalam kategori "wow !" haha smart ! bnyk gambar gambar yang boleh membuatkan aku rasa grrr. geram gila, kalau lah aku boleh ambil gambar macam tuhh, perghh kan best hehe.

okay mari kita tgk gambar satu persatu, yang pertama :-

haha tgkk tuu.. gila kreatif ! aku tak thau macam mana depa buat =="

aku tak tahu gambar nih burung betol ker, atau pun patung, tapi SMART ! haha

wooo ! bahaya betol.. macam mana boleh jadi macam tuu ehh ? =="

ini aku rasa depa edit guna photoshop. haha nampak sangat tipu, tapi power, tak nampak kesan edit kan ?


HAHA ! comel gila. aku suka :)

lawa jerr light graffiti nih hoho. ghaaauummm !

I am here for you. wah ? HAHAHA :P

comel kan ? haha smart gila !

haiyak ! ramai orang tgk aku ! *dia kata* haha

haha amacam ? smart tak ? aku tahu korang mesti dah slalu tgk gambar2 nih, tapi aku pertama kali tgk, dan aku terpikat. so ? ada masalah dengan entry aku untuk kali ini ? hahaha kalau tak suka click butang home kat atas tuu okayy. hee~ bye bye salamualaikum..