Apr 18, 2011 with 0 Comment(s)
hari ni hari Isnin. dan esok hari Selasa, bagi sesiapa yang bersekolah or bekerja di Perak, esok adalah hari cuti sempena keputeraan Sultan dengan erti kata lain, hari jadi Sultan Perak. dan hari nih jugak lah aku tak pergi kesekolah, bukan untuk mengambil kesempatan hendak menyambung cuti sampai 4 hari bermula hari sabtu, tetapi aku sakit =.=" tak tahu bila nak sembuh. sakit sakit dan...sakit T_T tak dapat aku nak gambarkan bagaimana sakit aku ini, nak kata macam orang nak beranak... aku tak tahu macam mana ornag beranak, mungkin lagi sakit daripada sakit perut aku nih ? entah lah. tapi sekali sakit perut nih datang, aduhh.. terus bongkok badan aku dibuatnya. seriously, SAKIT ! bukan manja, tapi memang sakit. kalau lah ada ubat bius yang boleh bagi perut aku nih tak rasa sakit, aku sanggup pegi bius perut aku nih. mungkin perut aku nih terlampau slim ? maybe.

aku dah tak larat nak makan ubat yang macam2 rasa tuh. kang elok2 takde penyakit muntah2.. tetibe makan ubat terus dapat penyakit sedemikian rupa karang. haih actually, aku tak suka ubat =.=" tak kira lah, ubat air ker, ubat pil ker.. arghh ! kenapa yea zaman sekarang macam2 penyakit ada ? cobaan. bukan nak merungut, tapi hanya nak meluahkan kesakitan yang aku alami nih. memang orang nampak aku macam sehat, tapi depa tak tahu.. jangan dok kata aku saja saja buat sakit. aku bukan saja saja nak mintak aku ada penyakit nih, jaga mulut tuh sikit =..="

arghhhh ! sakit !
haih.. bagi lah aku cepat sembuh, tak tahan dah T_T... malam semalam, setiap 2 jam aku bagun.. terjaga.. sakit perut.. pegi tandas aku duduk sejam sampai boring dah duduk dalam tuh, but nothing ! takde apa apa pun. bila nak baring atas tilam balik, mula lah dia sakit balik. aku tak paham betol lah. kenapa lahh... semalam aku dok celik2 lah.. tak tdo, sakit punya pasal.. dok sapu minyak jer kat perut. sekarang nih pun, aku still sakit masa aku menaip nak update blog nih. tapi alhamdulillah, kurang sikit, tak kritikal macam semalam.

ada sesiapa yang ada petua nak hilangkan sakit perut tak ? ada ornag kata makan nenas, insyAllah boleh sembuh.. tapi aku tak try lagi.. kang berlubang jugak perut aku nih karang aku korek guna gerudi =.="

dah lah weyhh.. penat dah.. aku betol2 penat.. tak tahu apa nak buat dah.. berserah jer lah.. bye.. salamualaikum..