Apr 17, 2011 with 2 Comment(s)
hai, assalamualikum. :| aku sebenarnya tak ada mood nih, demam.. huhu aku tak boleh nak update panjang2 untuk hari ini.. sorry, aku bukan stakat demam jer, dengan sakit kepala nya rasa macam konkrit jatuh atas kepala. cis ! dengan cirit birit nya, dah tak lalu nak pegi ulang alik masuk jamban.. haih ! okay aku bukan nak kata yang aku nak menagih simpati dekat korang semua, tapi aku nak cakap, jangan kacau aku =_="

aku sebenarnya lapor tahap gaban nih.. sejak daripada petang semalam aku tak makan.. semalam pun aku makan roti sekeping itu pun sebab abah aku yang paksa.. ehh abah aku pun demam macam aku jugak. same jer dua beranak nih. haih, tak tahu apa kes. yang pelik nya, aku dengan abah jer yang kene, orang lain tak de pulak. ==" aku lapor ! tapi aku tak tahu apa kena dengan lidah aku nih, semua benda dia tak nak.. nak kene ada orang suapkan baru nak makan barangkali ? =.="

hari nih pulak ada jemputan pegi kenduri.. satu kat umah ustaz ali, satu lagi kat umah aziemah. haiyoo.. nak pergi ker tak eh ? pegi tak ? pegi tak ? gila demam2 pegi berjalan keluar ? haha bukan gila tapi saja jaa.. sebab apa, aku terfikir sesuatu.. kalau kita kene bisa ular, kita kene bagi ular tuh patuk bisa dia skali lagi kan ? vaksin. so kalau demam sebabkan cuaca panas, kita boleh lah kasi kene panas untuk kali kedua.. haha aku demam2 dalam sakit kepala pun boleh lagi fikir benda yang bodo2 cam gini.. ye lah mana lah tauu kan ? dok makan ubat ja.. memang ubat boleh sembuhkan penyakit yang sedang kita hadapi, tapi tahukah anda yang ubat nih tak boleh hendak di cerna oleh perut 100% ? so apabila benda ini terjadi, dia akan tersekat dekat buah pinggang kita.. bila tersumbat buah pinggang, tuh yang jadi sakit buah pinggang tuh. dia menghalang laluan tapisan buah pinggang tuh.. haih aku blaja biology. haha tapi tak tahu lah fakta aku nih betol ker tak..

lebih baik kita biar badan kita mencari imunim atau antibody sendiri untuk menentang virus penyakit demam nih.. takda memudaratkan benda lain.. tapi bergantung kepada seseorang individu lahh.. dia boleh tahan ker tak, untuk bagi badan kita mencari antibody badan nih.. its up to you.. aku tak kata salah kita makan ubat.. aku just bgi pandangan. tett~ jangan marah..

okay lah, aku nak pegi lari dalam rumah, nak kasi badan berpeluh, baru wap panas dalam badan hilang. byebye~ salamualaikum.. doa kan aku dan abah aku supaya cepat sembuh :)