May 22, 2011 with 11 Comment(s)
salamualaikum, selamat petang.
so..untuk entry hari nih, aku nak bgi sedikit kata kata pendahuluan kepada sidang pembaca ehem ehem : HOI ! AGAK AGAK LAH !

okay dah. haha apa yang agak agaknya ? takde lah, siang td aku dok tgk lah Stats aku kat blog nih. tgk ler apa benda yang patut.. TIBA TIBA . . .

.
.
.
.
.
.
.
.
telah muncul perkataan di tempat 'Search Keywords'
.
.
.
.
lihat gambar di bawahh !!
*sila tekan untuk gergasikan gambar di atas.

so, apa yang anda lihat ? yang tertera di dalam keyword yang di search oleh orang yang berbunyi 'SELUAR DALAM CIKGU TERKOYAK' wth ?! search dalam google kalau tak percaya, mesti keluar nama blog aku. hahaha demm gila ! terhina blog aku terasa =="

kau orang mesti gelakkan aku kan ? haha kureng betol. tapi itu lah hakikatnya.. blog aku nih TERHINA dek kerana perkataan "terkoyak" ituu. haha apa apa pun, memang gila sapa yang search perkataan macam tuh dalam google. haha aku takda bahan lagi nak ceritakan mengenai seluar dalam cikgu terkoyak, nanti ada, aku buat entry tau ? HAHAHA

dahh ! layan hang sampai bila tak habis, bye .