May 25, 2011 with 0 Comment(s)
salamualaikum..
aku tak da apa nak di post kan, kepada Sarah_BudakPink sorry, tak dapat nak buat tutorial lagi. huhu bz, exam lagi ni, tunggu luse k ?

okay, untuk hari nih, aku just nak tunjuk aku punya ymail jer. haha lama gila tak bukak ==" naseb labah2 takda dalam tuh, takde lah bersarang ;p ok, korang tgk lah sendiri.

click untuk tumbesaran :)

tgk dalam inbox aku tuh, haha gila 71,000 . puluh ribu doh. haha penuh dgn FB punya notification jer dlm inbox aku tuh. ceh ! dahh nak buat email baru khas untuk contact contact aku jer. nanti aku bgi tau korang. *macam ada orang nak jer email aku. haha takpa, kalau taknak pun, aku just bg je. lala~

k lah, itu jer entry pendek aku. haha sape nak lawan jumlah inbox dia ? buat lah entry macam aku nih, hahaha moh kite :P