May 21, 2011 with 6 Comment(s)
salamualaikum, hello ! whats up ? okay ? good. haha ok semalam sape yang pegi stadium untuk perasmian MSSM kat stadium ipoh ? anyone ? haha ramai gila bapak orang kat sana. perghh penuh dgn manusia manusia yang aku nampak macam semut jer. haha

sebenarnya aku pun malas benda2 nih, tapi nak amek pengalaman. haha kami ditugaskan untuk membawa TANGLONG lampu tuhh.. lampu yang berbentuk 1Malaysia iaiyu yang melambangkan cahaya perpaduan. haha lawa jer semalam, bila lampu stadium di mati kan, wow.. haha warna warni :) lepas tuh diikoti dengan letupan bunga api, yang lawa gila. haha menyerlah bijik mata, nak tergugur jantung.. haih dasyat betol. haha *macam orang jakun. ok fine memang aku jakun =="

nak tgk gambor ? ada lah sedikit gambor. huhu tak banyak pun, aku tak amek gambor pun, depa2 je lah yang amek, dan tag2.. jap ehh aku upload..

kami memakai baju KUNING ! :D

semut.

semut2.. masa nih tak penuh lagi..

perbarisan semuaa.. tegak2 !

waaa setelah lampu stadium di padam kan, dan tanglong dinyalakan.

lawa jer *sorry tak brapa nak elok. sape punya gambor aku amek entah lah HAHA

actually, masa nih, aku pegi makan burger XD

haa ini lawa gila. haha aku nak tercabut jantong. haih, tapi lawa la :D

hehe aku rasa cukup lah stakat itu, sorry kalau gambar tak brapa nak elok, bukan aku yang amek semua nih, haha aku kutip dari album2 member2 aku jer. secara ringkasnya, itu lah suasana kat sana.. yang paling penting, buat ombak beramai2 HAHA smart :P tapi cikgu marah T_T hahaha. takpe, walaupun letih, tapi aku rasa macam ini lah 1st time aku suka gila2 . yelah, balik pukul 11.30 haha *tak pernah lagi pegi rombongan balik malam xD

sebenarnya, ada benda lain disebalik kegembiraan aku tuh. haha, hanya aku sahaja yang tahu. biarlah rahsia.. aww~ HAHA kan bgus kita boleh pegi tempat2 lain macam nih lagi ? Hee~ lalala byebye~ xD