May 19, 2011 with 4 Comment(s)
asalamualaikum. hah apa tunggu lagi ? jawab ler salam gua nih.
okay, selamat malam semua. sebenarnya aku jeles tgk blog blog orang lain yang dok update setiap jam. haih, banyk beno idea kome kan ? bagi lah sini sikit idea tuh, jgn lah kedekut sangat doh. skali skala, tolong menolong amalan mulia :)

sebenarnya.. aku tak tahu apa yang aku nak merepek kan untuk malam ini, iaitu malam jumaat. hah dah baca yassin ? haha tgk ler orang melayu kita.. asal kata nak baca yassin jer mesti tunggu malam jumaat. apa salahnya baca tiap2 malam, kan ? tak pun, siang2 pun boleh takde masalah pun.. tak semesti nya kene tunggu malam jumaat kan ? haha kita hanya mengikut adat.. jap nak besarkan perkataan ADAT. yaa kita hanya mengikut adat orang melayu semata mata, haha nak baca yassin jer mesti malam jumaat. haih, jangan lah di kuatkan pegangaan terhadap adat daripada agama..

dalam masa yang sama, ada jugak nasihat yang berguna kan dari aku nih. haha cadangnya nak merepek, tapi terjadi nasihat pulak. takpalah, taip apa jer yang kaur dari otak nih, korang taknak baca pun takpo, no hey no hey :)

jap sementara aku fikirkan apa lagi aku nak taip nih, kita tgk iklan sebentar..... iklan ini berunsur 18SX sikit, sikit jer tak bnyk, so kepada adik2 yang bawah umur 6 tahun pun boleh tgk benda nih.. ok ? layan iklan ini sebentar yang kau amek dari mukabuku member aku tagg kan kepada aku.

hah ! buat apa tuuuu !! oooohh ini kerjanya yer malam2 jumaat nih ! HAHAHAHA

okay enough untuk iklan. haha back to my entry.. apa td yang aku nak sembangkan ? lupa dah. aaaa takpa lah, meh layan satu lagi gambor yang jugak berunsur 18SX haha PEREMPUAN TIDAK DIBENARKAN TGK ! tett~ xD


hahahaha ! hoi ! naseb tak nakpak tau, buat malu kaum aku jer HAHAHHA !
ok lah, bye~