May 17, 2011 with 0 Comment(s)


salamualaikum, sudah lama aku tidak mengupdate blog. aku rasa macam blog aku nih dah down sikit. dulu ada ramai orang ziarah2 haha skarang sejak dua menjak nih aku pun rasa tak terliur nak update blog. kesian blog. aku bukan nak seksa kau, aku syg lagi kat kau, tapi itu lah, masa mencemburui kita berdua . cehh~ xD

okay, aku sudah tidak seperti dahulu dimana pada ketika dahulu, pemikiran aku ada saja idea hendak di merapu dan dimerepekkan dalam blog nih. jadi, untuk kali ini, aku rasa gaka membosankan, sebab aku nak menceritakan mengenai apa yang terjadi kepada diri aku pada hari nih, apa aku buat, dari pagi, sampai petang apa semua.. aku rasa ramai orang tak suka baca entry di mana dalam blog tuh penuh dgn entry yang menceritakan mengenai aktiviti harian nya.. melainkan aktivitinya itu amat menarik dan orang ingin membaca nya.. tak macam aktiviti aku. boringggggg~~~

dah, pada hari ini, aku bgun pukul 6.15 pagi, kenapa awal ? ini gara2 kerana plan kami yang ingin pergi berjogging di padang polo. tahu kan di mana tuh ? yaa.. sebenarnya, aku ada beberapa tujuan pegi ke padang polo tuh.. antaranya..

1) memang nak jogging, lama tak lari (penat nak mampus)
2) nak jumpa byha - jnji ngan dia nak membuat sesi menjual beli button kelan yang aku dah tempah.
3) nak jumpa someone. :P

pada awalnya, kami merancang nak gerak pukol 7.30. tapi entah macam mana kami gerak pukul 8.40 =_=" haih ini lah melayu punya jnji. HAHA melayu pun salah, keling pun salah ishh kome nih. haha ok pastu mula2 ada 4 orang nak pegi termasuk aku lah.. tapi pagi td, dua orang lagi tak ikot pulak sebab apa ? sebab drivernya tido sampai tak ingat dah jnji nak pegi polo haha aduhh macam2.. so haikal tak ikot lah sebab azarul tido. dan aku je ngan pa'an je lah yang peginyee.

pegi2, tunggu byha dtg.. pastu dia dah dtg, beli button kasi duit apa semua.. dah. aku pun joging ler, aku masa jogging tuh, msj ler NHCO. aku cari dia tak jumpa ==" pastu masa jogging, ternampak depa. haa lepak situ rupenye. haha aku lari 2 round jer tadi, penat mampus doh.. dulu aku boleh lagi 3 round, sekarang dah semput aduh apa yang aku makan entah lah.. lepas jogging2, jumpa pulak pakcik kamal, haha dapat kat dia, sembang tak habis2 lerr. haha pastu aku pegi ikot NHCO ngan capital 'F' pegi dulu bawah pokok dekat padang tuh.. aku ngan pa'ah pun ikot ler lepak skali bawah pokok.

huh, korang tahu.. korang tahu tak apa makna M . E . N . D . A . P ?! haihh tak buat apa pun, sembang pun aku rasa macam takde.. takde semuaaaa takde ! pastu nampak uncle jual aiskrim, haha aku pegi beli, si pa'an ler suruh. beli2 aku kutip drumstick 4 batang 12hinggit =.=" takpe lah, bantaii jer.. bukan slalu blanje2 nih. pastu bagi ler diorang, depa terkejut ler aku beli tuh, haha depa tanya harga.. aku cakap lah takde lah mana ada mahal, singgit jer satuu.. depa tak caya, tpai aku buat muka serius.. memang kaw kaw punya aku cakap seringgit.. depa percaya lah, sampai sekarang aku tak bagi tahu depa harga sebenar HAHAHA lantak pi lahh.. nak tgk button kelas aku ? nih haa



lepas tuh, aku dok usha usha lah button byha bgi sebagai hadiah untuk aku, sebab aku dah tolong promote dia punya button kat kelas aku, buat button kelas 22 bijik. haha button tuh lawa :) aku suka. huhu nak tgk ?



haha lawa kan ? tuh ler kome.. huhu agak2 button apa yang aku dpt nih ? HAHAHA takde ape laaa.. pastu aku suruh NHCO pilih mana satu yang dia nak, aku tutup ke belakang, kasi dia tak nampak.. pastu dia pilih2.. terkene nama dia sendiri. so dia ambil yang tuh lah. masa dalam perjalanan nak pegi kat moto tuh kan, dia cakap kat aku, "nah tukar.." aku cakap "takper, simpan lah.. ada lagi satu" haha biar lahh..

aku rasa, aku nih memang jenis tak boleh nak bersembang bnyk dengan perempuan. ok, itu lah aku. bye ! T________T