May 18, 2011 with 0 Comment(s)
salamualaikum, di entry nih aku nak mintak maaf sebab tadi aku baru terperasan yang aku menaip perkataan yang tak sepatutnya. HAHA aku nak taip 'PUN' tapi aku pegi taip 'PUN*' hahaha paham2 je lah yee.. tapi jgn risau, aku dah edit entry td. haha sorry lagi sekali.

kesilapan yg tidak di sengajakan,
harap maklum.

*aku bukan jenis yang suka membuat lawak dgn menaip perkataan perkataan yang berunsur 18SX yang boleh pergi kepada 18SG seram dan ganas. tidak sama sekali. aku bukan jenis cam tuh ok. Haha jangan salah faham kepada sesiapa yang baca entry aku yang bertajuk "perbezaan" iaitu entry di bawah ini. aku sangat sangat lah mintak maaf. haha aku typo sikit. type laju2 mula lah mencarut jadi nya. haha

*maaf ya ibu ibu, bapak bapak. berharap kesilapan ini tidak akan berulang lagi. terima kasih. ;P