May 1, 2011 with 0 Comment(s)
hai, salamualaikum.. how your day ? okay hari nih aku bgun awal2 pagi. haha sebenornya, hari nih aku ada jemputan pegi umah ustaz ali helmy, so aku dtg awai sikit lah umah dia.. tolong2 susun meja ker apa ker kan ? haha tgk kau nih baik, bukan datang semata mata nak makan jer :P aku sebenarnya tak brapa nak betol mood aku nih. tak tahu nak gembira ker, sedih ker, geram ker, entoh ler. tak tahu ape kene ngan teman nih. sun come kot ? (what !? dtg matahari !!? wtfish !) forget about it. haha

nih, aku nak tanya something nih, esok apa yang kornag nak buat ? esok kan cuti, hari pekerja :) sepatutnya hari pekerja hari nih kan ? tapi untuk negeri2 yang cuti sabtu ahad di ambil hari isnin tuh sebagai cuti hari pekerja. disebabkan aku nih bukan pekerja.. aku kene lah buat kerja.. kerja apa ? kerja rumah lah.. atau pun kepada sesiapa yang tak reti bahasa melayu, kerja rumah dikenali sebagai homework, haa paham ? yelahh budak2 zaman sekarang semua speaking cair english.. wow ! Malaysia boleh ! haha aku nih bukan ornag melayu, sebab tuh aku tak boleh. haha bukan lah tak boleh, cuma tak sehebat korang2 lah kan. stakat jawab soalan budak darjah satu tuh "whats your name ?" itu kau boleh jawab lah. hahaha :P esok cuti ! ini menggembirakan aku..

dan ini pulak yang menyedihkan aku, erkk nak tanya sikit.. kau dah tak ada masa nak mesej aku kan ? takpe. aaa aku tak kesah :) nanti taun depan lah kita mesej. aku pun tak nak ganggu kau :P haha takde pape lah.. lupekan.. ermm..

aku sebenarnya tgh ngantuk lagi nih, asyik dok menguap jer. mana tak ngantuknya, mandi pun tak lagi. haha alaa buat pa mandi awai2.. nanti berpeluh.. mndi nanti nak pegi umah ustaz karang lah, pukul 9.30 :D

ehh by the way, aku nak promote something kat korang nih.. korang nak buat button tak ? kornag tahu ker button apa ? bukan butang baju. haha ini button yang ada pin kat blakang dia tuh, boleh letak kat beg, or baju.. or mana2 jer lah topi ker, tmpt2 yang korang suka.. kalau nak tgk kat blog nih : Ohh Byha
beliau nih pembuat button. haha aku pun ada tempah dgn dia.. dan kelas aku pun ada jugak tempah untuk membuat button kelas.. design tuh terpulang, korang nak design sendiri ker, nak suruh dia design ker itu terpulang, tapi kalau nak lagi puas hati.. korang buat lah sendiri.. macam aku nih.. aku design untuk kelas aku punya button.. sebagai contoh:-

haaa ! tgk, cantik bukan ? hee aku tempah 22 button.. dia kata kepada sesiapa yang menempah 20 ke atas akan diberi discount, iaitu RM3.50 seketul tetapi tak termasuk kos penghantaran :P tpai kalau korang nak yang seketul seketul tuh, RM4 jer, tak mahal mana pun. kalau kat luar ada yang RM6, 7, 10 pun ada kan ? so kalau nak, korang sembang2 lah dengan dia. bukak, dan baca blog dia tuh. link ada aku nyatakan di atas tuh :)

okay lah, ini je untuk kali ini, bye~ salamualaikum..