Jun 7, 2011 with 1 Comment(s)
salamulaikum.. hello. amacam ? sehat ? udoh lame kan tak menaip naip blog nih.. haih sebenornya teman nih baru sampai umoh jer nih, alhamdulillah selamat sampai. bertolak pukul 11 pagi tadi daripada kelantan. pastu sampai perak dalam pukul 5 petang.. haha tapi tak terus balik umah, lepak umah sedara sat. kat jelapang. mandi2 solat2 makan sana.. baru gerak balik.. nihh baru sampai umah lahh nih. haiyoo bgus betol ada rumah tumpangan dekat jelapang tuh. hahaha macam rumah gua pulak. ohh no. not mine.

ok, aku tak tahu nak taip natang pa kat sini. haha panas lah kat ipoh nih, tak hujan ker ? kat klantan pun same, panas. haha tapi nasib baik air kat sana macam ais. perghh pagi2 memang aku tak mndi lah. ok pengakuan brani mati aku, kat sana aku selalu mndi bila nak dekat zohor jer. HAHAHA melainkan pagi tadi, sebab nak balik awal pagi kan. haih. diam2 sudah lah.. jangan heboh2 kat orang lain, rahsia kita jer nih~ shhh nanti awek lari sebab aku busuk HAHA

apa yang aku merepek nih ? ok lah. bye. aku pun tgk fb td bnyk notification. haha tapi aku terkejut bila tgk ada gambor yang di tagged kat aku. huh ? sape tuuh ? anak dara sape tuhh ? haha bukan stakat monitor aku nak cair, orang yang dok tgk monitor nih pun lagi nak cair nengok gambor nyaa.. HAHA btw, lawa mek gamba demo :D gambar sape ? haha sesape yang tahu tuh.. diam2 lah.. HAHA gambar NHCO ler. haha nak tgk ? pi tgk sendiri.

ok, bye~ salamualaikum.