Jun 25, 2011 with 5 Comment(s)
adik kepada abang manja kita hahaha~

Kadet Bomba~

apa yang digelaknya tuh entah lah~

pehal tuhh unoo oiii ? haha !

ehem, abang manje dengan dayah~ haha

apabila dayah kepanasan~ HAHA

waaa ! tabik bro ! haha *Captain rumah kuning~

yaa itu dia, memberi kata2 semangat :)

ehem, hanafi dengan bini pertamanya~ HAHA *dia ada 4 orang tau ! XD

dua2 muka tak puas hati apa entah, *panas barangkali =="

ehem, nak no. boleh ? haha :P

botol air mineral ;0

Revive~

Aien Dawson~ biruu gituu~ haha

haa ! GADOH2 ! HAHA

lelaki melayu terakhir~

heh, aku tolong pakaikan tali pinggang je okay, jgn nak memfitnah !


macam kenal jer payung tuh~ :P umi aku punya tuuhh ! =="

kepanasan *tgk tarik tali~

anak farah~ :P


ABAH ! :)

oyeahhh ! besarrr PUNYA~~~

YAAA !!! HIJAU !! JUARAAA~

sebenarnya, banyak lagi, sampai beratus2 gambar yang di tangkap. tapi kalau nak tgk kesemuanya, pergi lah tgk dalam album FB abang Hanafi haha click jer kat nama tuuhh..
okay lah, kesemua gambar ini telah di edit oleh aku. dan kesemua gambar nih hakmilik hanafi. so sebarang ketidakpuashatian, sila berhubung dengan encik hanafi kita. HAHAHA ! okay aku nak mintak maaf kalau ada gambar2 yang tak brapa nak elok ;p aku tak tahu macam mana gambar2 FITNAH tuh boleh ada, bilam asa depa tangkap aku tak tahu. cehh hahaha.. takde lah, jangan lah korang buat fitnah apa apa tentang gambar2 yang telah dimasukkan dan ditangkap nih yea.. hanya untuk hiburan rakan rakan, kawan2 jer.. takde kene mngene dgn yang hidup, atau yang terlah meninggal dunia.

aku sebagai Captain rumah hijau ingin mengucapkan terima kasih kerana berusaha membuatkan rumah hijau menang skali lagi pada tahun ini dan melengkapkan rekod 5tahun berturut-turut mendapat johan. so, skali lagi ribuan terima kasih. HIJAU !! JUARAA !! yeah !

haa okayy lah, byebye~ salamualaikum.. jumpa lagi di lain masa~