Jun 10, 2011 with 0 Comment(s)
tadi umi aku suruh pegi beli kelapa parut. so pegi lah start motor, tetibe adik aku datang, "NAK IKOT!" haih~ terpaksa bawak. n then pegi ler, kedai pulok tutup. masa tuh tengah msj someone. naik moto mesej ==" *DON'T TRY IT* pastu tetibe someone behenti sebelah moto aku. haha masa tuh memang aku tak tahu nak pegi beli kelapa kat mana. lepak jap. haha pastu sembang2 dgn someone tuh, dia pegi photostat IC. aku saja nak tgk, dia tak bgi, aku rampas. haha tgk2 wahh gambar kau, comel. haha besar2 dah tak comel XD ye lah, mana ada comel dah besar2, dah lawa laa bila besar nyeh~ pastu someone tuh kan, bedebuk petepek blakang aku. perghh pedih gila ==" merah blakang aku. memang ganas gila lah kau. haha garang~ grrrr...~

pastu balik umah, adik aku pegi cakap kat umi aku.. "tadi jupo saing abe mey, tino..malu adik" haha pastuu, adik aku sorang lagi berbisik dekat adik aku yang ikot aku tuhh.. "itu bukey saing, tuh gewe dio" pastuu tetibe adik aku tuh pegi mengadu kat abah aku pulak "abah, td jupo gewey abe mey, malu adik" whhhhhaaaatttthhheeeehhhheeelllll !? nasib baik abah aku masa tuh tak kesah. hahaha dia tak layan adik aku tuh. haish ngok betol. lain kali aku tak bawak kau dah adik. tgk laa.. haha

dah dah, nak siap2 karang nak pi solat jumaat pulak kan ? haa jap jap, ini khas untuk kau yang aku jumpa tadi, "kau memang garang ! SAKIT !! tau ! haih =.=" tapi gambar IC kau comel" HAHA :P babai~ salamualaikum.