Jul 7, 2011 with 4 Comment(s)
menangis lah ~ keluarkan lah segala apa yang ingin kau keluarkan.. siapa kata lelaki tak boleh menangis ? lelaki pun ada hati dan perasaan. walaupun nampak kuat, keras dan penuh dengan ke-ego-an nyaa.. tapi LELAKI BOLEH MENANGIS ! memang susah nak jumpa lelaki dewasa menangis, kecuali berlakon, atau sebagainya..

pecahkanlah empangan airmata kau tuh sekiranya perlu, jangan dimalukan, air mata itu seperti mutiara yang jatuh kebumi mengalir dari pipi hingga ker dagu.. mungkin payah seseorang nak menangis, tapi bila hati dah disentuh, walaupun sikit, akan tetap terasa jugak. kita tak boleh halang benda tuh, benda tuh jd secara semulajadi..

sorry aku ucapkan, sekali lagi entry yang menyedihkan daripada aku.. korang kena tahu, aku sedang mood tunggang langgang kan kan ? korang kene tahu.. lelaki pun ada hati, ada perasaan, boleh sedih. jangan kata setiap lelaki yang sedih dan menangis itu, dia bukan lelaki sejati. Nabi pun pernah menangis. tapi tangisannya lagi bermakna daripada kita dan daripada aku nih..

KELUARKAN LAH SEGALANYA ! WAHAI LELAKI ! LUPAKAN SEKEJAP EGOMU ITU.

akhir kata daripada aku:-

memang boleh sembunyikan kesedihan tuh, tapi tak boleh nak mengeluarkan kegembiraan.