Aug 15, 2011 with 0 Comment(s)
ohh tidak ! hari nih aku terlajak tido yang menyebabkan aku TER-ponteng. ahh damn ! (bulan pose ni astaghfirullah halazim) ok berbalik kepada cerita asal, tuh lah hari nih bnyk benda yang aku nak buat kat skulah adoiyai. ermm dah tak de rezeki nak buat macam mana kan ? (ayat diaaa) tak serius bukan saje2 tak nak datang skulah, serius aku bgun 7.30 pg td dok termenung 10 minit, jantung dup dap dup dap. erkk sape yang pernah rasainya, korang tahu lah.. lepas tuh untuk tenang kan diri, aku baring, dan pejam mata dan terus tdo. hahahaha..

bgun pukol 12 bahaha ;P aduhyai, ermm mesti bnyk kejer, mesti ada budak2 kata aku tak dtg skulah sebab tak siap hw ker apa ker. erkk sorry sikit, haha memang ada yang tak siap sikit2 tuh tapi waa tara kesah pasal hw, aku memang slama nih slalu dtg.. tanya guru kelas aku, tgk buku kehadiran tuhh haaaa.. :P *terbangga . yelah ketua kelas kan kene lah selalu dtg. haihyooo.. habih tuh macam mana dengan hari nih ? takpe takpe releks.. tenang dulu.

esok ada kimia, ada test adehh.. habis lah aku. hahaha sorry miss ong, setakat 40 jer kot yang saya boleh dapat. bahaha :P kita tengok lah macam mana esok yea . malam nih nak kene study lah nih, uhuhu~ malaih2.. takpe lah, bukan slalu..

erm, ok lah . aku rasa takde mende yang aku nak cerita kan lagi kat sini, ok lah. mekasih meluangkan masa anda untuk membaca blog yang tak de faedahnya nih.

salamualaikum. peace no war .