Aug 17, 2011 with 4 Comment(s)
Actually, there is nothing i wanna type here . erkk erkk apa tuh ? ok, sebenarnya tak ada ape2 yang aku nak taip dekat sini pada hari ni. hanya mengisi ruang di blog aku yang agak kosong dan kemas ini. biasa lah nak raya kan, semua benda nak kemas, rumah, bilik, blog pun nak jugak kemas kemas kan ? baru cun. haha (apa benda yang kemas nya ? semua sama jer takde beza) haishh. lupekan.

ok, SELAMAT MENYAMBUT NUZUL AL-QURAN . alhamdulillah, hari nih dapat cuti hihi :) tido pun sedikit pnjang daripada biasa. almaklumlah kan, smlm tdo lewat, pegi berbuka di masjid apa eh nama dia, alaa yang ada dekat politek tuh.. ahh lupa kan. haa kami berbuka di situ, solat terawih semua kat situu.. sampai pukul 10. pastu gerak pegi gerbang malam. haha lepak2 minum air kat sana, pastu pegi gerbang malam, jalan2 tgk2 barang. erkk sebenarnya aku bukan tgk barang sgt. aku rimas, ramai sgt orang ==" aku pun ini kali kedua pergi gerbang malam. bahahha~ dok ipoh nak dekat 12 tahun dah, pegi situ baru 2 kali. haa ok. back to the story, jalan2 lah, dari hujung ke hujung, macam2 ada. tapi mata aku berminat dekat satu benda. LEBAI a.k.a KOPIAH haha. alaa yang jenis keras punya tuu, lawa weh :) sayangnya aku tak bawak duit lebih, cis. tak paa mungkin bukan rezeki aku.

ok, kami balik pukul 11. wooo sampai umah 11.30 malam. haha ok ni 1st time aku rasa balik malam malam gila.. haha slama nih tak pernah pun kuar ngan kawan2 malam2 nih, ini pun kali kedua kot ? haha ke kali ke 3 ? entah lah. tapi boleh dikira laa.. maklum lah, anak soleh kan ? dgr cakap ibu bapak. bahahaha~ takde lah, nak keluar pun nak pegi mana ? ishh takde keje pegi jalan sorang2. baik dok umah mengadap muka BUKU. (ok BUKU tuh kene besarkan sikit) haha

ermm aku rasa, cukup lah sekadar itu ya ? terima kasih sudi baca *ada ke orang yg baca? hahaha lantak lah, SELAMAT BERPUASA SEMUA. dan tepat masa untuk berbuka karang, SELAMAT BERBUKA PUASA.

sekian, salamualaikum...