Aug 27, 2011 with 0 Comment(s)
OHH KELATEY ! AKU TOK BALIK RAYO DEKNU TAHUN NIHH ! SEDIH GILO T____T

ok STOP ! paham ker apa yang aku ckp kat atas tu ? nah aku translate kan :-
ohh kelantan ! aku tak balik raya kat sana tahun nih ! sedih betol T__T

ok ! cukup2.. so korang raya kat mana tahun nih ? aku kat sini je lah, ipoh perak darul ridzuan. haha tak tahu lah apa yang ada kat sini, tgk tar jalan jer lah jawab nya kan ? huhu~ kalau kat kampung boleh tgk tanah pasir, ayam jalan2, kambing lepas berjalan kesana kesini, kucing, lembu kene ikat dekat pokok kelapa, kuda pun ada.. itu kat kampung aku lah :) kat kampung korang ? macam mana ? apa yang ada ? mesti best2 kan ? :')

sesiapa yang tak balik tuh kan, takpe lah. redho jer lah, ada hikmah di sebaliknya tuhh ^^ kan kan ? yelah aku pun nih tak balik sebab umi aku pun kurang sehat, lagi pun lepas raya ada trial lagi.. huu~ year of tragedy betol tahun nih hahaha~

dalam entry kali ni, aku nak ucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan BATIN kat korang semua.. (perlu ker bold kan BATIN tuh ?) hahaha oh ye btw, aku doakan semoga korang yang dalam perjalanan balik ke kampung tuh sampai ke destinasi yang dituju dgn selamat :) hati hati di jalan raya tau ? :D

semoga Allah selamatkan perjalanan awak, dan anda semua :)
salamualaikum~