Aug 26, 2011 with 2 Comment(s)
Majlis Khatam Al-Quran
so, here we go !

Berselawat ..

Berselawat~

Pemberian Yassin sebagai cenderahati kepada pelajar

kami :D

Bersalam salaman bersama guru memohon maaf :)

Ostat Ali Helmy :D otai kan ? XD *tgk lah sape snap

Haikal dgn kehensemannya :D

Abang Fithri A.k.a Tuti :D

si pemilik NIKONG (nikon) Abg Hanafi :)

tgk aku memeluk ustaz ali. HAHA :')

abg Saifullizan a.k.a Epoy

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Aktiviti di dalam kelas !
jom layan !~

haha white board di kelas 5 SN 2

si gadis hee~ :)

HAHA sape paparazi amek gambo nih ?! cepat ngaku ! malu teman :P

Suasana nya, ini lah. haha

Abg mie a.k.a abg manja dgn Dayah a.k.a Dido :P

menggaru kepala memikirkan masa depan. BAHAHA~

*gambar keluarga. amboii cukup 4 bini yea, dgn bini2 aku skali kau kebas xD

nafi && diedie

OKAY ! ABANG JAMBU 5SN2 *aku jealouss sbb aku tak jambu hahaa

Dayah && Farhan (pa'an) :D

HAHHA ! sian waqie. xD

hamboii.. silap baju jer kaler tak same :P

bini pertama xD

Bini kedua xD

ehem, Azim dgn FARAH !! xD

haha Fyna && abang manjew :P (ohh KANDA) haha

Laila kuek kuek dann Waqie :)

woo ABANG MIE TINGGI! haha

Syida dgn Waqie xD

Z && Pa'an

MODEL TERHOT. haha nazmi :)

aku tengah buat apa ye masa nih ? lupe (amboii) haha

janda Hanafi, HAHA liyana :D

marah tuh marah. haha xD

ini lah kami semua. =..='

sesi mencurahkan airmata. HAHA

ohh menitik nitik airmata . haha farah farah.

ape yang aku buat tuh eh ? hahaha

Keluarga 5sn1 2011 :)

THE END.

ok, itu jer, SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITHRI. MAAF ZAHIR dan yang paling penting BATIN. HAHAHAHA kbai xD