Sep 18, 2011 with 2 Comment(s)
okay, 17 september 2011 . aktiviti aku pada tarikh yang tertera ialah pergi ker rumah terbuka yang dipanggil open house di rumah amir syahiran a.k.a bab. haha aku bukan nak cite pasal rumah terbuka, cuma aku nak cerita pasal gambar atau dikenali sebagai picture :P

aku akan jadi gila bila dapat camera. haha mengalahkan si empunya camera xD kan hanafi ? haih, ok nak tgk hasil tangkapan aku untuk hari nih ? ok ni aku cedok dari album dalam fb Hanafi meh tgk same2 :)

captured by aku. dan di edit oleh hanafi .

di captured by hanafi, dan di edit oleh nya.

di captured oleh aku dan di edit oleh hanafi .

di captured oleh aku, dan di edit oleh hanafi .

di captured oleh aku, dengan menggunakan flash bahaha. dan di edit oleh hanafi.


okay ? amacam ? dalam bnyk2 nih, aku suka gambar yang second last tuh. sejak aku dtg, aku dah nampak pokok tuh lawa. huu~ apa lagi snap ! mata aku jenis mata boleh tgk benda apa yang cantik di tangkap. haha aku suka tangkap benda atau pokok. kurang suka tangkap manusia :P #kbai

P/s : semua gambar ini bukan di cedok dari internet harap maklum. haha