Oct 30, 2011 with 0 Comment(s)
ini entry yang terakhir daripada aku. mungkin selepas ini aku tak bukak dah PC nih. kalau bukak pun, selepas SPM insya-Allah.

disini aku nak mintak maaf dekat semua readers yang setia membaca belog aku nih. walaupun tak ramai, tapi still ada, terima kasih bnyk2 dekat korang. aku nak minta maaf atas segala perkataan yang aku taip dalam blog ini kalau ada yang terasa hati, terlekat di hati tuh. aku betol2 mintak maaf, maafkan aku. aku, kau dan mereka, semuanya manusia. manusia biasa tak akan lari dari dosa salah dan silap.

aku harap, korang semua mendoakan kejayaan aku, kejayaan semua orang, dan sentiasalah mengingati apa yang baik yang aku taipkan dalam blog di post2 yang sebelum ini, harap2 semua benda yang aku ckpkan tuh membawa faedah kepada korang semua.

kata2 akhir dari aku :- jangan lupakan senyuman walau ketika kamu berduka, jangan lupakan tuhan walau ketika kamu kaya, dan jangan lupakan kawan walau ketika kamu kegembiraan.

Assalamualaikum,
SPM! you're my enemy ! begin to battle ! WAR !