Oct 25, 2011 with 2 Comment(s)
dulu hanphone aku menjadi bini kedua aku. tapi sekarang aku rasa aku nak ceraikan dia, dan akan merujuk kembali selepas SPM. buat masa sekarang aku nak kalkulator yang jadi bini kedua aku. boleh tak ? haha. kalkulator amat penting sekarang nih bgi aku. untuk math, addmath, pysics, kimia, bio, even bm pun boleh guna kalkulator tau nak kira jumlah perkataan. haha

last2 minute nih, baru terasa nak cuba mencintai subjek2 yang aku amek. dulu sombong pndang sebelah mata je kan ? sorry lah :( dulu kau orang semua tak lawa. sekarang pun tak lawa, tapi aku terpaksa cuba dgn erti kata lain 'paksa' diri aku untuk mencintai korang. takpe, aku sanggup berkorban sikit walaupun pedih. ceh haha macam orang nak bercinta dengan pompuan jer gaya nya. tak tak, aku nak bercinta dgn subjek. aku harap mereka boleh menerima cinta aku. walaupun terpaksa berpoligami sebanyak 9 subjek. haha bnyk tuh ! lebih had yang ditetap kan. tapi takpe, dalam hal darurat nih, semua nih halal. HAHA bnyk lah kau punya darurat.

pesanan untuk bekas isteri kedua ku, haii handphone, kau bnyk melukakan hati aku. mungkin sekarang aku perlu melepaskan mu dulu untuk sebab sebab tertentu. kalau kita ada jodoh lagi, kita rujuk balik lepas spm. kalau dah terlambat nak rujuk, kita buat akad nikah yang baru ok ?

ok itu je, bye.